۰ نفر

HTC U اردیبهشت رونمایی می شود

۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۱۱
کد خبر: 189149
HTC U اردیبهشت رونمایی می شود

شایعاتی در مورد HTC U وجود دارد ما مطمئن هستیم که درست مثل خود ما، بسیاری از شما کنجکاو هستید بدانید عرضه‌ی رسمی این گوشی چه زمانی خواهد بود. خبر خوب این‌که این گوشی ماه آینده به بازار خواهد آمد. این خبر بر اساس اطلاعاتی است که HTC به رسانه‌ها داده است.

شما می‌توانید دعوت‌نامه‌ای که HTC برای رسانه ها منتشر کرده است را در عکس بالا ببینید. HTC اعلام کرده گوشی  HTC U در ۲۶۶ اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود. تاریخی که کمتر از یک ماه با امروز فاصله دارد. تصویر دعوت‌نامه نیمرخ تاری از پشت‌ گوشی را نشان می‌دهد که کنجکاوی طرفداران HTC را بر می‌انگیزد. همان‌طور که می‌بینید بر این دعوت‌نامه عبارت «Squeeze for the brilliant» نوشته شده است. این عبارت احتمالا به حساسیت بالای نمایشگر لمسی (HTC U (Ocean  اشاره دارد. کاربران می‌توانند با فشار، کشیدن به چپ و راست و ضربه‌ی آهسته به راحتی با این گوشی کار کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجی کالا ، ما همچنان در انتظار اخبار جدید در مورد جزئیات این گوشی هستیم. شایعاتی که در مورد این گوشی وجود دارد از مشخصات متعارف و استاندارد آن خبر می‌دهد. مانند این که احتمالا تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۳۵ روی این گوشی وجود دارد. همچنین شنیده‌ها حاکی از این است که این گوشی جدید HTC بلوتوث ۵ خواهد داشت. باید یادآوری کنیم بلوتوث ۵ را اولین بار سامسونگ بر گلکسی S8 کار کرد. شایعات دیگری هم در مورد حذف جک هدفون از روی این گوشی است. تا ۲۶ اردیبهشت برای خبرهای جدید و قطعی همراه ما باشید.