۰ نفر

سوگلی های جدید کره ای در راهند

۲۹ دی ۱۳۹۵، ۱۲:۰۲
کد خبر: 171442
سوگلی های جدید کره ای در راهند

به نظر می رسد پس از گذشت مدتی از انتشار حواشی و مشکلات پیرامون شرکت سامسونگ، این شرکت قصد دارد با رونمایی از دو محصول جدید، کابران قدیمی خود را هیجان زده کند.

گوشی Galaxy C7 pro صفحه نمایش 5.7 اینچی از نوعSuper AMOLED دارد و از اندروید 6.0.1 مارشمالو استفاده می کند.پردازنده این محصول از نوعSnapdragon 625 است و از پردازنده حافظه هشت هسته ایCortex-A53 CPU  استفاده می کند. حافظه رم این محصول 4 گیگابایت است. یکی از مهم ترین قابلیت های مهم این تلفن همراه استفاده از دوربین های پشت و جلوی 16 مگاپیکسلی است. از دیگر قابلیت های این تلفن همراه می توان به دو سیم کارت بودن آن اشاره کرد. علاوه بر این گوشی سامسونگ در یک ویدئوی تبلیغاتی از محصول دیگر خود نیز پرده برداری کرده است. این محصول که مدت ها عده زیادی را منتظر گذاشته بود،galaxy s8 است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرصت امروز ، تلفن همراهی که هنوز هم اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده اما می توان براساس ویدئوی تبلیغاتی از برخی از مهم ترین قابلیت های آن اطمینان حاصل کرد. یکی از این تغییرات اضافه شدن سنسور اثر انگشت به بخش پایینی صفحه نمایش و حذف کلید home است.  قرار گرفتن جک هدفون 3.5 میلی متری و افزایش اندازه نمایشگر از دیگر مزایای این محصول است. با این وجود اطلاعات دقیق تری در مورد قیمت و دیگر امکانات این تلفن همراه منتشر نشده است.