۰ نفر

نسخه ۳۲ گیگی آیفون ۷ پلاس را نخرید

۱۷ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶
کد خبر: 150443
 نسخه ۳۲ گیگی آیفون ۷ پلاس را نخرید

سریع‌تر، جدیدتر و بهتر؛ ویژگی‌هایی است که کاربران برای خرید پرچم‌دار جدید اپل، آیفون 7 و 7 پلاس استدلال می‌آورند اما گفته می‌شود نسخه 32 گیگی 7 پلاس مشکل دارد!

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از خبرآنلاین، نسخه 32 گیگی آیفون 7 و 7 پلاس جایگزین حافظه داخلی 16 گیگ آیفون‌های قبلی شد تا انتقادها از روی کم بودن حافظه آیفون برداشته شود اما گزارش‌های جدید نشان می‌دهد در مقایسه با حافظه 128 گیگی، گوشی‌های جدید 7 پلاس با حافظه 32 گیگ کُند هستند و سرعت پایین‌تری دارند.

آزمایش کُندی با شاخص Basemark OS II روی آیفون 7 پلاس 32 گیگی انجام شد که از 800 امتیاز بالاتر به‌دست نیاورد اما آیفون بعدی (آیفون 6 پلاس 63 گیگی) روی 1300 تا 1700 امتیاز کسب کرد که نشان از سرعت بالاتر در بخش حافظه دارد.

شاخص بعدی Pass Mark است که مقایسه با این شاخص نیز نشان می‌دهد که آیفون 7 پلاس 32 گیگی در بخش write سرعت بسیار وحشتناکی دارد اما در بخش خوانش دیتا/Read هم‌رده با آیفون 6 اس پلاس شد.

تست بعدی یک فایل 3.3 گیگی ویدئوی 4K بود که قرار شد بعد از ادیت trim به‌صورت فایل جدید ذخیره شود. نتایج روی گوشی‌های مختلف را در جدول زیر مشاهده می‌کنید:

آیفون 7 پلاس

در این مقایسه نیز به خوبی پیداست نسخه 32 گیگی آیفون 7 پلاس بسیار کند عمل می‌کند.

نکته مهم این است که اپل برای نصب حافظه داخلی از سازندگان مختلف روی گوشی‌های خود استفاده کرده است و باید رسماً مشخص شود که حافظه کدام کمپانی کند عمل می‌کند که این موضوع نیاز به کنکاش بیشتر دارد.