۰ نفر

قیمت گوشی‌های گوگل در ایران چقدر خواهد بود؟

۱۵ مهر ۱۳۹۵، ۱۴:۴۰
کد خبر: 150202
 قیمت گوشی‌های گوگل در ایران چقدر خواهد بود؟

پس از معرفی گوشی های جدید گوگل، مشخصات فنی این دستگاه ها به سرعت با سایر رقبا مقایسه شده و حالا کاربران زیادی در انتظار ورود پیکسل و پیکسل ایکس ال گوگل به بازار هستند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مجله سخت افزار ، طبق روال همیشگی، در فاصله بسیار کوتاهی پس از عرضه رسمی هر تلفن هوشمند در بازار جهان، این گوشی ها نیز وارد بازار ایران خواهند شد. اما سوال مهمی که باید در انتظار پاسخ آن ماند قیمت گوشی های جدید گوگل است.

طبق آنچه گوگل شب گذشته اعلام کرد، قیمت های در نظر گرفته شده برای Pixel و Pixel XL این کمپانی به صورت زیر هستند:

گوشی گوگل

این قیمت ها مربوط به بازارهای خارج از ایران هستند و بازار کشور ما دارای شرایط بسیار متفاوتی نسبت به سایر نقاط جهان است. اما می توان بر اساس تجربیات گذشته پیش بینی هایی درباره این دستگاه ها انجام داد. با در نظر داشتن این که قیمت هر دلار در حدود 3500 تومان خواهد بود، می توان جدول زیر را برای قیمت طبیعی اولین سری از گوشی های خانواده پیکسل که وارد ایران می شوند در نظر گرفت:

 

گوشی گوگل

اما این جدول نیز درست پس از ورود گوشی ها به بازار صادق نخواهد بود و حداقل مدتی در حدود 2 ماه طول خواهد کشید تا با فروکش کردن جو اولیه، قیمت ها به حالتی طبیعی نزدیک شوند. در نتیجه می توان گفت در روزهای اولیه پس از ورود Pixel و Pixel XL به بازار، مدل 32 گیگابایتی و 128 گیگابایتی گوشی کوچکتر به ترتیب در حدود 2.5 و 3 میلیون تومان قیمت خواهند داشت و مدل های 32 و 128 گیگابایتی گوشی بزرگتر هم به ترتیب با قیمت هایی در حدود 3.2 و 3.5 میلیون تومان فروخته خواهند شد. نظر شما درباره این پیش بینی چیست؟