۰ نفر

عضو هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت و گو با اقتصاد آنلاین:

مجلس منتظر لایحه اصلاح قانون مالیات است

۴ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۰۸
کد خبر: 172122
مجلس منتظر لایحه اصلاح قانون مالیات است

عضو هیأت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: موضوع اصلاح قانون مالیات های مستقیم کشور که مدت دو سال است با وجود اشکالات متعدد به اجرا در می‌آید، با وجود هم نظری میان تیم اقتصادی دولت و کمیسیون اقتصادی مجلس هنوز به مجلس نرسیده است.

موضوع اصلاح قانون مالیات های مستقیم که از سوی دولت قرار است به صورت لایحه به مجلس برود و وزیر اقتصاد هم در جمع اعضای فعال بیمه قول داده بود این قانون اصلاح شود تا اثرات آن در همه بخش های اقتصادی کشور رخ نشان دهد، هنوز به کمیسیون اقتصادی مجلس نرفته است.

سیدحسن حسینی شاهرودی نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با اقتصاد آنلاین در پاسخ به این سوال که آیا مجلس و کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی موافق اصلاح قانون مالیات ها هستند، گفت: در خصوص اصلاح قانون به دلیل اشکالات وارده به قانون فعلی، مجلس به طور حتم موافق اصلاح قانون خواهد بود و می خواهد اشکالات قانونی را اصلاح و برطرف کند.

وی افزود: تاکنون مدت دو سال است که قانون مالیات ها به دلیل وجود این اشکالات برای اجرا تمدید می شود.

حسینی شاهرودی گفت: در صورت ارسال لایحه قانون اصلاح مالیات های مستقیم به مجلس این لایحه با قید فوریت در مجلس بررسی خواهد شد و امیدواریم دولت در مهلت باقیمانده از زمان فعالیت خود این لایحه را جهت بررسی به مجلس بفرستد.