۰ نفر

هر کیلوگرم سیب دماوند ۲۷۰۰تومان و پرتقال تامسون ۱۸۰۰تومان

قیمت میوه شب عید در تهران اعلام شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۶، ۱۵:۳۷
کد خبر: 258173
قیمت میوه شب عید در تهران اعلام شد

مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران، با بیان اینکه 50 غرفه در میادین سطح شهر برای عرضه میوه تنظیم بازار در نظر گرفته شده است، گفت: کلیه شرکت های تعاونی کارگری و مصرفی آماده عرضه میوه های ذخیره سازی هستند.

اقتصاد آنلاین- سپیده قاسمی؛ عباس سیاح افزود: در 15 شهرستان استان تهران بیش از 130غرفه برای عرضه میوه‌های ذخیره‌سازی شده پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: قیمت محصولات ذخیره‌سازی شده ستاد تنظیم بازار به منظور رعایت حال مصرف کننده و سرمایه گذاران بخش خصوصی 15 درصد کمتر از قیمت بازار آزاد است.

سیاح درباره قیمت میوه‌های تنظیم بازار شب عید در تهران، گفت: در مرحله اول اجرای هر کیلو سیب دماوند قرمز و سفید با نرخ 2 هزار و 700 تومان و پرتقال تامسون سوپر شمال هزار و 800 تومان است اما این قیمت‌ها قطعی نیست و توسط کمیته کارگروه و ستاد تنظیم بازار تعیین می شود.

 مدیر سازمان تعاون روستایی استان تهران همچنین از توزیع 4 هزارتن پرتقال و 2هزارتن سیب ذخیره‌سازی شده جهت تنظیم بازار در استان تهران خبرداد.

سیاح در پایان تاکید کرد: هر چند سیاست سازمان تعاون روستایی خالص فروشی است اما، امکان عرضه محصول به صورت خرده فروشی نیز وجود دارد.