۰ نفر

۱۰ برند برتر و پرفروش در سراسر جهان

۲۱ دی ۱۳۹۵، ۲۳:۱۶
کد خبر: 169897
۱۰ برند برتر و پرفروش در سراسر جهان

کمپانی Kantar Worldpanel هر ساله طی تحقیقاتی بر مبنای تعداد افراد خریدار و دفعات خرید یک برند، برندهای برتر در سراسر جهان را شناسایی و معرفی می کند.

هدف از این تحقیقات، شناسایی سلایق و رفتار مصرف کننده و فاکتورهای موثر بر تصمیم گیری او در خرید است. تجزیه و تحلیل انجام شده، با توجه به بررسی رفتار خرید ۳۰۰ میلیارد مصرف کننده از ۷۴ درصد جمعیت دنیا و ۱۵ هزار برند در ۴۴ کشور به دست آمده است که این داده ها طی ۵۲ هفته جمع آوری شده است.

 

Coca-Cola

10 برند برتر جهان

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از دریک آنلاین، برندی از کمپانی کوکاکولا، که هدف خود را در دسترس بودن و جلب توجه بیشتر عنوان می کند. به همین منظور، این کمپانی یخچال مخصوص خودش را به فروشگاه ها می دهد که نوشیدنی هایش در معرض عموم قرار گیرد.

 

Colgate

10 برند برتر جهان

این محصول متعلق به کمپانی Colgate-Palmolive است که دو سوم خانوارهای سراسر جهان از این محصول استفاده می کنند ولی محبوبیت آن به حدی است که در سال جاری ۴۰ میلیون خانوار به مصرف کنندگان این برند اضافه شده است و به همین دلیل توانسته رتبه دوم این گزارش را از آن خود کند.

 

Lifebuoy

10 برند برتر جهان

برندی از کمپانی یونیلیور که به دستگیره  چرخ های دستی مخصوص خرید در فروشگاه های امارات متحده عربی و اندونزی به عنوان قطعه ای ضدعفونی کننده وصل شد و یک سیستم هشداردهنده هم برای گوشی های هوشمند طراحی کرد که به مردم یادآوری کند دست های شان را بشورند  و بنابراین محبوبیت بسیاری کسب کرد.

 

Maggi

10 برند برتر جهان

برترین برند کمپانی نستله می باشد که سوپ آماده، آب مرغ یا گوشت، سس و نودل متعلق به این برند است.

 

Lays

10 برند برتر جهان

محصولی محبوب از کمپانی پپسی کولا، که ۲۵ میلیون خانوار را نسبت به سال گذشته به مصرف کنندگان خود اضافه کرد.

 

Pepsi

10 برند برتر جهان

برندی متعلق به شرکت پپسی کولا که در مصر طرفداران بسیار دارد و افراد این برند را به کوکاکولا ترجیح می دهند.

 

Nescafe

10 برند برتر جهان

برند کمپانی نستله که اگرچه نسبت به سال گذشته سقوط کرد و رتبه ۷ را از آن خود کرد ولی با اینحال همچنان از محبوبیت بالایی برخوردار است.

 

Indomie

10 برند برتر جهان

یک نودل آماده آسیایی که گسترش پیدا کرده و به ترکیه هم رسیده است. این برند از کمپانی Indofood است و مقام اول را در کشور اندونزی داراست. ولی به طور کلی هشتمین برند محبوب است.

 

Knorr

10 برند برتر جهان

این برند متعلق به کمپانی یونیلیور است که ادویه، چاشنی و غذاهای آماده آن در میان مصرف کنندگان محبوب شده است و رتبه ۹ را از آن خود کرده است.

 

Dove

10 برند برتر جهان

داو، برندی از یونیلیور، سومین برند در میان برترین برندهای آرایشی بهداشتی است. طی تحقیقات به دست آمده، ۳۱ میلیون خانوار به تعداد مصرف کنندگان محصولات این برند در مقایسه با سال قبل اضافه شده است