۰ نفر

هیچ فدراسیونی قصد تحریم مسابقات را ندارد

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۱۰
کد خبر: 264654
 هیچ فدراسیونی قصد تحریم مسابقات را ندارد

«آلکسی سوروکین» رئیس کمیته برگزاری جام جهانی 2018 روسیه گفت: هیچکدام از فدراسیون های فوتبال دنیا کوچکترین تمایلی برای تحریم این رقابتهای مهم از خود نشان نداده اند.

به گزارش خبرگزاری تاس روسیه روز دوشنبه به نقل از وی نوشت: بر خلاف برخی تبلیغات سوء، هیچکدام از فدراسیون های بین المللی اطلاعاتی مبنی بر تمایل شان برای تحریم این رقابت ها منتشر نکرده اند.

به گزارش اقتصاد انلاین به نقل از ایرنا، وی با اشاره به اینکه تدابیر امنیتی یکی از اولویت های اول برگزار کنندگان این رویداد بزرگ است، افزود: نهایت تلاشمان را خواهیم کرد تا از هرگونه حمله تروریستی جلوگیری شود، افزون بر آن انتظار داریم هیچگونه تنش و درگیری بین طرفداران تیم ها رخ ندهد.

'تاس' در ادامه نوشت: در فاصله 60 روز مانده تا آغاز رقابت های جام جهانی 2018، روابط روسیه و چندین کشور با تنش روبرو شده است.

گفتنی است بدنبال ادعای دولت انگلیس مبنی بر دخالت مسکو در سوء قصد به جان سرگئی اسکریپال جاسوس اسبق روسیه با استفاده از عامل اعصاب در شهر سالزبری، لندن به عنوان مجازات اقدام به تحریم دیپلماتیک جام جهانی 2018 روسیه کرد.

پیش از این نیز 'ترزا می' نخست وزیر انگلیس در ماه مارس با اعلام تحریم دیپلماتیک جام جهانی، از لغو سفر همه وزرا یا اعضای خانواده سلطنتی از جمله شاهزاده ویلیام به این مسابقات خبر داده بود.

رقابت های جام جهانی 2018 از تاریخ 23 خرداد تا 24 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه و در 11 شهر این کشور برگزار خواهد شد.