۰ نفر

در حمایت از اماراتی‌ها صورت گرفت

حمله سایت عربستانی به استقلال تهران

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۰۸
کد خبر: 194787
حمله سایت عربستانی به استقلال تهران

یک سایت خبری عربستان به باشگاه استقلال به خاطر نحوه برخورد با باشگاه العین امارات حمله کرد. این در حالی است که استقلال با صدور بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

یک سایت خبری عربستان به باشگاه استقلال به خاطر نحوه برخورد با باشگاه العین امارات حمله کرد. این در حالی است که استقلال با صدور بیانیه‌ای این موضوع را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و العین امارات فردا دوشنبه در چارچوب مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. اماراتی ها در جلسه هماهنگی بازی که امروز در سازمان لیگ برگزار شد، مدعی شدند که باشگاه استقلال برای هواداران العین جایگاهی در نظر نگرفته و بعد از اعتراض به این موضوع، به حق خود برای داشتن جایگاه رسیده اند.

سایت «النادی» عربستان با انعکاس این مطلب و توییت های مدیر باشگاه العین امارات، با تیتر «۴ دقیقه ای که پرده از کارشکنی استقلال بر می دارد» به تشریح این واقعه پرداخت و با اشاره به چهار دقیقه ای که مطالب العین در شبکه اجتماعی منتشر شده است، نوشت: «باشگاه استقلال ایران با ریاست رضا افتخاری با اعلام عدم اختصاص جایگاه برای هواداران العین در بازی فردا در ورزشگاه آزادی خود را در تنگنا قرار گرفت.

استقلال اعلام کرده است که العین در تهران تماشاگر ندارد و نیازی نیست برای این تیم جایگاهی در نظر بگیریم.»

در ادامه این گزارش آمده است: «بعد از این موضوع حساب رسمی باشگاه العین با انتشار مطالبی که نشان از عصبانیت مسئولان این باشگاه بود، به این موضوع واکنش نشان داد.

در اولین مطلب منتشر شده آمد که مسئولان استقلال از تخصیص بلیت برای باشگاه العین امارات خودداری و تاکید کردند که اماراتی ها در تهران تماشاگری ندارند در حالی که العین در هر مکانی تماشاگر دارد چراکه در اصفهان و بازی با ذوب آهن هم تماشاگرانی به کمک العین آمدند.»

انتشار این گزارش ها در رسانه های ایران هم واکنش باشگاه استقلال را در پی داشته است. باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای، این موضوع را از اصل و اساس تکذیب کرد.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است: «باید گفت باشگاه استقلال بسیار بیشتر از عرف و قانون کنفدراسیون فوتبال آسیا بلیت در اختیار تیم العین امارات قرارداده است.

در حالیکه بر اساس قانون دو بلیت VVIP و پنج بلیط VIP باید از سوی میزبان در اختیار تیم مهمان قرار گیرد، باشگاه استقلال ۱۰ عدد بلیت VVIP و ۱۰ بلیت VIP در اختیار تیم العین قرار داده که با توجه به ظرفیت جایگاه VVIP قرار دادن این تعداد بلیت در اختیار تیم مهمان، بی سابقه است.

ضمن اینکه در جلسه هماهنگی مسابقه ی فردا مسئولان باشگاه العین، هیچگونه درخواستی برای در اختیار گرفتن سکو برای حضور هواداران خود نداشتند و پس از سئوال نمایندگان باشگاه استقلال، مدیر تیم العین در پاسخ اعلام کرد ما هیچ هواداری به ایران نیاورده ایم و فقط احتمال دارد بر اساس برخی شنیده ها تعدادی از اماراتی های ساکن در ایران به ورزشگاه بیایند ولی ما از این موضوع مطمئن نیستیم.

در ادامه و طبق صحبت های نمایندگان باشگاه استقلال با ناظر مسابقه و نماینده یگان ویژه حاضر در جلسه مقرر شد در صورت حضور هر تعداد از هواداران تیم العین، جایگاه ویژه ای که متعلق به هواداران تیم مهمان در ورزشگاه آزادی است در اختیار آنها قرار گیرد که خود مسئولان العین نیز از این موضوع ابراز رضایت کامل و تشکر و قدردانی کردند.»