۰ نفر

از سوی کولاکوویچ: اسامی ۲۰ بازیکن تیم ملی والیبال اعلام شد

۲۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۷:۴۷
کد خبر: 187735
از سوی کولاکوویچ: اسامی ۲۰ بازیکن تیم ملی والیبال اعلام شد

کادر فنی تیم ملی والیبال ایران اسامی ۲۰ بازیکن را برای حضور در اردوی آماده سازی اعلام کرد.

تیم ملی والیبال ایران در سال ۲۰۱۷ در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می کند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، بر این اساس نخستین مرحله اردو که جنبه انتخابی نیز داشت با حضور ۱۴ بازیکن جوان از روز شنبه ۱۹ فروردین ماه آغاز شد و پس از پنج روز تمرین، چهارشنبه شب (۲۳ فروردین) به پایان رسید.

ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پایان این مرحله از تمرینات در جلساتی با بازیکنان به صورت گروهی و نفر به نفر، نقد جامع و کاملی از عملکرد بازیکنان ارائه کرد و نقاط ضعف و قوت آنان را به صورت شفاف بیان کرد.

بر اساس تصمیم ایگور کولاکوویچ سه بازیکن از اردوی نخست حذف شدند و سایر بازیکنان با تعدادی از بازیکنان دیگر (۲۰ نفر) از روز شنبه تمرینات خود را به مدت ۱۰ روز پیگیری خواهند کرد تا سرمربی تیم ملی بر اساس این تمرینات، فهرست ۱۷ یا ۱۸ نفره خود را برای حضور در لیگ جهانی والیبال انتخاب کند.

با این شرایط، سرمربی تیم ملی به برخی بازیکنان گروه نخست فرصت مجدد نشان دادن توانایی های خود برای قرار گرفتن در فهرست اولیه لیگ جهانی داد.

مرحله اصلی اردوی تیم ملی والیبال ایران از روز شنبه ۲۶ فروردین ماه با حضور ۲۰ بازیکن آغاز می شود که اسامی آنان به قرار زیر است:

سعید معروف، محمد طاهر وادی، فرهاد سال افزون، جواد حسین آبادی، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی پور، محمد جواد معنوی نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمد فلاح.

امیر خوش خبر به عنوان سرپرست، ایگور کولاکوویچ (سرمربی) پیمان اکبری (مربی) دراگان کوبیلسکی و سعید رضایی (کمک مربیان)، دکتر سیامک افروزی (پزشک) دانیل میسیچ (مربی بدنساز)، حمید احمدی نیا (مدیر رسانه ای)، نوید مشجری (آنالیزور)، علیرضا پیشیاره (ماساژور) کادر فنی تیم ملی والیبال در این تمرینات خواهند بود.