۰ نفر

تمجید قوچان‌نژاد توسط مهاجم سوئدی هیرنوین

۲۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۲۱
کد خبر: 175657
تمجید قوچان‌نژاد توسط مهاجم سوئدی هیرنوین

سام لارسون، بهترین بازیکن فصل جاری تیم هیرنوین در مصاحبه با روزنامه هلندی توانمندی‌های رضا قوچان‌نژاد، هم‌پستی ایرانی‌اش را ستود.

سام لارسون، مهاجم سوئدی تیم هیرنوین در فصل جاری اردویژه هلند با به ثمر رساندن 7 گل و دادن 8 پاس گل برترین بازیکن این تیم است و سازنده بسیاری از گل‌های رضا قوچان‌نژاد نیز بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، لارسون که پیشنهادهای خوبی از تیم‌های آژاکس آمستردام، فاینورد و لیگ برتر انگلیس نیز دریافت کرده است در بخشی از مصاحبه خود با روزنامه بین‌المللی METRO پیرامون رضا قوچان‌نژاد، هم‌پستی ایرانی خود در تیم هیرنوین گفت: برخی از مهاجمان می‌خواهند به سمت توپ بروند و دسته‌ای نیز حرکت در عمق را ترجیح می‌دهند. رضا قوچان‌نژاد، مهاجمی است که این دو خصیصه را با هم دارد و او کار مدافعان تیم حریف را بسیار سخت و سنگین می‌کند.

رضا قوچان‌نژاد (ایران)، سام لارسون (سوئد) و آربر زنلی (آلبانی) سه مهاجم اصلی تیم هیرنوین در فصل جاری اردویژه هلند هستند که در میان آنها ملی پوش ایرانی با به ثمر رساندن 12 گل بهترین عملکرد را دارد. تیم هیرنوین تا پایان هفته بیست‌ویکم اردویژه هلند با 33 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده‌بندی جای گرفته است.