۰ نفر

وزیر علوم در بیرجند:

دانشگاه‌های داوطلب ساماندهی آموزش عالی مورد حمایت وزارت علوم قرار می‌گیرند

۲۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۲۲
کد خبر: 307075
دانشگاه‌های داوطلب ساماندهی آموزش عالی مورد حمایت وزارت علوم قرار می‌گیرند

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هر دانشگاهی در ایران مثل دانشگاه بیرجند داوطلب ساماندهی آموزش عالی باشد حمایت ویژه وزارت علوم شامل آن خواهد شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، منصور غلامی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه خراسان جنوبی در رابطه با آمایش و ساماندهی آموزش عالی در این استان پیش قدم شده است و پیشنهادات خوبی داشته است.

وی افزود: ما هر استانی که بیاید و داوطلبانه در راستای ساماندهی آموزش عالی باشد را حمایت می کنیم و هم افزایی ایجاد می کنیم تا دانشگاه های که ظرفیت و پوشش کافی ندارند و استقبال زیادی از آنان نشده است در کنار دانشگاه های دیگر که نیاز دارند قرار دهیم و به مراکز قوی دانشگاهی تبدیل کنیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه خوشبختانه در دانشگاه بیرجند و شهر بیرجند این امکان فراهم است بیان کرد: امید است وزارت علوم نیز حمایت های ویژه خود را با دانشگاه ها و مراکز علمی که برای ساماندهی پیش قدم شوند به طور خاص داشته باشد.

رئیس هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه بیرجند نیز در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی و قدردانی از خیرین و حامیان دانشگاه بیرجند اظهار داشت: افتتاحیه هایی که انجام شد از برکاتی است که در این دانشگاه انجام شده است.

سیدمحمد حسین زینلی با بیان اینکه کار خیر و بخشش در ذات همه انسان ها است افزود: اگر به تاریخ برگردیم متوجه می شویم انسان ها برای نگه داری مکان های پرستش و عبادت گاه ها از خیریه و نیکوکاری استفاده می کردند.