۰ نفر

وزارت دفاع روسیه:

در اثر حملات روسیه بیش از ۸۰۰ تروریست کشته شدند

۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۲۲
کد خبر: 214504
در اثر حملات روسیه بیش از ۸۰۰ تروریست کشته شدند

نیروی هوافضای روسیه در یک هفته اخیر بیش از یک هزار هدف گروه تروریستی داعش را در سوریه بمباران کردند و شمار تلفات تروریست های این گروه جنایتکار بر اثر حملات هواپیماهای روسی بیش از 800 نفر اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروی هوافضای روسیه در یک هفته اخیر در سوریه در بیش از 360 پرواز افزون بر یکهزار مرکز گروه تروریستی داعش در این کشور را بمباران و نابود کردند.

روزنامه «کراسنایا زویوزدا» ارگان وزارت دفاع روسیه روز جمعه نوشت: حدود 190 مرکز تروریست ها را پهپادهای نیروی هوافضای روسیه در جریان پروازهای تجسسی شناسایی کردند.

این پهپادها در یک هفته اخیر بیش از 140 پرواز تجسسی در مناطق مختلف سوریه داشتند و هواپیماهای جنگی در جریان بیش از 360 پرواز از داده های پهپادها برای بمباران مراکز داعش استفاده کردند.

در همین حال روزنامه راسیسکایا گازتا ارگان دولت روسیه به نقل ژنرال سرگئی رودسکوی رئیس اداره اصلی عملیات ستاد کل نیروهای مسلح این کشور نوشت: هواپیماهای نیروی هوافضای روسیه در ماه اوت جاری 990 پرواز جنگی انجام داده و 2 هزار و 518 نقطه شامل مقرهای فرماندهی انبارهای مهمات و تسلیحات، اردوگاه های آموزشی تروریست ها، را در سوریه بمباران کردند.

رودسکوی گفت: در جریان بمباران مراکز تروریست ها در سوریه حدود 800 نفر از آنها کشته، 40 دستگاه انک و نفربرهای زرهای و 106 دستگاه خودرو مجهز به سلاح های سنگین منهدم شده اند.

ژنرال رودسکوی یک ماه پیش روز سوم مرداد ماه گفته بود که همکاری جنگی با نظامیان سوری در دو ماه گذشته سبب پاکسازی 20 هزار کیلومتر مربع از خاک سوریه شده و این رقم معادل 40 درصد کل آزادسازی اراضی بوده است.

 این مقام ارشد نظامی خاطرنشان کرد: در دوره دو ماهه گذشته هواپیماهای هوافضای روسیه با انجام دو هزار و 10 پرواز رزمی پنج هزار و 850 هدف تروریست ها را بمباران کرده.