۰ نفر

آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

۳ شهریور ۱۳۹۶، ۱۵:۰۹
کد خبر: 214503
آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینما در حالی اعلام شد که پخش‌کنندگان دو فیلم «زادبوم» و «ماه در جنگل» میزان فروش این دو اثر را اعلام نکردند.

 به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، حبیب اسماعیلی ـ مدیر دفتر پخش رسانه فیلمسازان  درباره آمار فروش فیلم‌های «گذر موقت» و «اکسیدان» بیان کرد: فیلم سینمایی «گذر موقت» به کارگردانی افشین هاشمی با ۲۵ سالن در تهران و شهرستان به فروش ۱۸۰ میلیون تومان رسید و فیلم سینمایی «اکسیدان» ساخته حامد محمدی با ۹۰ سالن در تهران و شهرستان تاکنون هشت میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان فروش داشته است.

او فعلا آمار فروش فیلم سینمایی «ماه در جنگل» به کارگردانی سیامک شایقی را اعلام نکرد.

غلامرضا فرجی ـ مدیر پخش حوزه هنری ـ درباره آمار فروش فیلم‌های «فصل نرگس» و «بیست و یک روز بعد» گفت: فیلم سینمایی «بیست و یک روز بعد» به کارگردانی محمدرضا خردمندان بعد از ۲۱ روز اکران، ۳۸۰ میلیون تومان با ۱۳ سالن در تهران و ۲۲۰ میلیون تومان با ۲۶ سالن در شهرستان که در مجموع ۶۰۰ میلیون تومان فروش داشته همچنان به اکران خود ادامه می‌دهد.

همچنین فیلم سینمایی «فصل نرگس» ساخته نگار آذربایجانی ۸۲ میلیون تومان در ۱۰سالن تهران  و ۲۰ میلیون تومان با ۱۰سالن شهرستان، در مجموع ۱۰۲میلیون تومان فروش داشته است.

علی سرتیپی ـ‌ مدیرعامل فیلمیران ـ با اشاره به اینکه آمار فروش «ساعت ۵ عصر» مهران مدیری را شنبه اعلام می‌کند، فروش فیلم سینمایی «رگ خواب» به کارگردانی حمید نعمت الله را چهار میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان با ۲۲ سالن اعلام کرد.

به گفته سرتیپی فیلم سینمایی «نهنگ عنبر سلکشن رویا» به کارگردانی سامان مقدم با ۳۱سالن بیش از ۲۱ میلیارد تومان فروش داشته است.

همچنین فیلم سینمایی «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری یک میلیارد و ۲۰۰میلیون تومان با ۵۰ سالن در تهران و شهرستان همچنان به فروش خود ادامه می‌دهد.

عبدالله علیخانی ـ مدیر پویا فیلم ـ آمار فروش فیلم سینمایی «پا تو کفش من نکن» ساخته محمد حسین فرح‌بخش را حدود ۹۱۵ میلیون تومان با ۵۰ سالن در تهران و شهرستان اعلام کرد.

احمد مختاری ـ مدیر پخش هدایت فیلم ـ هم آمار فروش فیلم سینمایی «زادبوم» به کارگردانی ابوالحسن داوودی را اعلام نکرد و افزود: تهیه‌کننده این فیلم تمایلی به اعلام آمار فروش ندارد.