۰ نفر

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۰۴
کد خبر: 189534
جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

مراسم قرعه‌کشی برنامه‌های انتخابات شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود.

مراسم قرعه‌کشی شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از شبکه‌های یک و خبر زنده پخش می‌شود و هم اینک حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور و نمایندگان شش نامزد انتخاباتی در استودیوی شماره یازده صداوسیما حضور دارند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این برنامه ساعت 22 امشب - سوم اردیبهشت ماه - روی آنتن تلویزیون می‌رود و از شبکه‌های رادیویی هم زنده پخش خواهد شد.

آغاز فعالیت رسمی صداوسیما در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری

مراسم رسمی قرعه‌کشی برنامه‌های ضبطی و زنده شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری، با نیم ساعت تاخیر نسبت به زمان اعلام‌شده، آغاز شد.

مراسم قرعه‌کشی شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری هم اینک از شبکه‌های یک و خبر زنده پخش می‌شود و اجرای این برنامه را مجید یراقبافان بر عهده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، نماینده شورای نگهبان و نمایندگان شش نامزد انتخاباتی در مرکز همایش‌های سازمان صداوسیما حاضر شده‌اند. عبدالعلی علی‌عسکری رییس سازمان صداوسیما و معاونان وی از جمله مرتضی میرباقری معاون سیما از دیگر حاضران در مراسم قرعه‌کشی هستند.

این برنامه که آغاز فعالیت رسمی صداوسیما در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری محسوب می‌شود، از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب - سوم اردیبهشت ماه - به طور مسقیم روی آنتن تلویزیون رفت و از رادیو ایران هم زنده می‌شود.

رییس صداوسیما نخستین سخنران این مراسم است.

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

مراسم قرعه‌کشی شش نامزد دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری از شبکه‌های یک و خبر زنده پخش شد و در نهایت هر نامزد یک عدد را خود اختصاص داد.  به گزارش ایسنا، پس از قرعه‌کشی انجام شده، اعداد مربوط به هر کاندیدا در برنامه زمان‌بندی پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی به شرح زیر مشخص شد: 

علی نیکزاد، نماینده سید ابراهیم رییسی عدد شماره ۱۲ را از گردونه خارج کرد

حسام‌الدین آشنا، نماینده حسن روحانی عدد شماره ۱۵ را از گردونه خارج کرد

سیدمحمود رضوی، نماینده محمدباقر قالیباف، عدد شماره ۱۳ را از گردونه خارج کرد

سیدمحسن سیدحسین، نماینده مصطفی میرسلیم، عدد شماره ۱۴ را از گردونه خارج کرد

ابوالقاسم خشرو، نماینده اسحاق جهانگیری، عدد ۱۶ را از گردونه خارج کرد

مهدی فرهانی، نماینده سیدمصطفی هاشمی طبا، عدد ۱۱ را از گردنه خارج کرد

جدول برنامه‌های سیما برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به این شرح است:

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

همچنین جدول برنامه‌های صدا برای برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها در انتخابات دوازدهم ریاست جمهوری به این شرح است:

جدول پخش برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها

 

ساعت پخش مناظره‌ها مشخص شد

مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری در سه بخش مناظره اقتصادی - اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران پخش می‌شوند.

مناظره‌های انتخاباتی مشترک نامزدهای این از انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ‌های ۸، ۱۵ و ۲۲ اردیبهشت‌ماه و در سه بخش مناظره اقتصادی-اجتماعی، اقتصادی و سیاسی از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شوند.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی و اجتماعی در تاریخ هشتم اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

مناظره شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع سیاسی در تاریخ پانزدهم اردیبهشت‌ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.

همچنین مناظره اقتصادی شش کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با موضوع اقتصادی در تاریخ ۲۲ اردیبهشت‌ ماه، ساعت ۱۶ از شبکه‌های یک سیما و رادیو ایران ساعت ۱۶ پخش می‌شود.