۰ نفر

تصرف اراضی منابع طبیعی را به ۱۵۰۴ اطلاع دهید

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۰۰
کد خبر: 183263
تصرف اراضی منابع طبیعی را به ۱۵۰۴ اطلاع دهید

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از مردم خواست در ایام نوروز با مشاهده هرگونه تخریب، تصرف و آتش سوزی اراضی منابع طبیعی، سریعاً از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ اطلاع دهند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سرهنگ پاسدار قاسم سبزعلی با بیان اینکه، این سازمان در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت هستند،   گفت: در روزهایی که مردم بیش از هر زمان دیگر اوقات فراغت خود را در دامان طبیعت و بازدید از آثار تاریخی و دیدنی های ایران سپری می‌کنند، برخی درصدد تخریب منابع طبیعی و دست‌اندازی در انفال هستند که یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها به شدت با آنها برخورد خواهد کرد.

وی گفت: در همین رابطه هماهنگی های خوبی در سطح کشور با محاکم قضایی انجام شده تا بصورت ویژه در ایام تعطیلات با این گونه تخلفات برخورد نمایند.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان این‌که برخی افراد فرصت‌طلب و سودجو گمان می‌کنند، نوروز همه جا تعطیل است و می‌توانند به انفال و منابع طبیعی دست‌اندازی کنند، خاطرنشان کرد: سازمان جنگل‌ها در ایام نوروز تعطیل نیست و نیروهای حفاظتی این سازمان در اقصی‌نقاط کشور ۲۴ساعته مشغول گشت و مراقبت بوده و به شدت با زمین‌خواری و تخریب و تصرفات اراضی منابع طبیعی برخورد می‌کند.

سبزعلی خاطرنشان کرد: همچون سنوات گذشته مردم مشارکت و همکاری خوبی با منابع طبیعی دارند و سالانه چند هزار تلفن و گزارش مردمی جهت جلوگیری از تخریب و تصرفات منابع طبیعی به یگان حفاظت مخابره می کنند.

 وی مردم را بهترین حامیان منابع طبیعی خواند و گفت: همکاری مردم با منابع طبیعی می تواند نقشی اساسی در حفاظت از مواهب الهی ایفا کند.