۰ نفر

هشدار فوری شهرداری شیراز به شهروندان

۲۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۰
کد خبر: 177352
هشدار فوری شهرداری شیراز به شهروندان

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به شدت بارش باران و جاری شدن سیلاب در رودخانه خشک این کلان‌شهر گفت: از ساعت ۵ بامداد امروز به علت ورود سیلاب به کنارگذرها و حفظ جان شهروندان تمام ورودی‌ها بسته شد.

رمضان امینی، اظهار داشت: درخواست ما از شهروندان این است با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری با نیروهای شهرداری برای عبور و مرور از مسیرهای جایگزین استفاده کرده و در حد امکان از سفرهای درون شهری خودداری کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، امینی خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به خطرات موجود، شهروندان از آمدن به کنار رودخانه خشک و به همراه آوردن کودکان و خردسالان در کنار رودخانه خودداری کنند تا از بروز حوادث احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: از روز دوشنبه تا ساعت 6:30 صبح امروز 99.5 میلی‌متر بارش باران در شیراز گزارش شده و از شب گذشته نیز به اوج خود رسیده است.

امینی با اشاره به آماده باش بودن نیروهای زحمت‌کش شهرداری شیراز برای ارائه خدمات به شهروندان بیان کرد: در مجموع 112 تیم از مناطق و سازمان‌های مختلف شهرداری شیراز در حال ارائه خدمات در بارندگی شیراز هستند.

معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: درخواست ما از رانندگان نیز این است با بزرگواری و خویشتن‌داری در زمان عبور خودروهای امدادی مسیر را برای عبور آنان باز کرده و اجازه دهند در کمترین زمان ممکن خدمات‌رسانی لازم انجام شود.

امینی گفت: در برخی مواقع نیز در زمان ارائه خدمات، برخی شهروندان در آن محل تجمع کرده و اجازه انجام خدمات را نمی‌دهند که درخواست ما این است از این کار پرهیز کرده و هر موردی که نیاز به کمک بود را از طریق شماره تماس 137 اطلاع دهند.

معاون اجرایی شهرداری شیراز تصریح کرد: در برخی معابر شیراز آبگرفتگی‌های سطحی اتفاق افتاده که این مورد نیز توسط نیروهای شهرداری در حال برطرف شدن است.