۰ نفر

بارش برف در محورهای هراز و کندوان

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۲:۰۷
کد خبر: 156539
بارش برف در محورهای هراز و کندوان

مسوول مرکز مدیریت راه های کشور از آغاز بارش برف در محورهای هراز( امامزاده هاشم) کرج - چالوس (تونل کندوان) از صبح امروز( یکشنبه ) خبر داد و گفت: رانندگان هنگام عبور از این محورها تمام جوانب احتیاط را رعایت کنند.

یاسر خالدی روز یکشنبه، افزود: علاوه بر آغاز بارش برف در این دو محور، هم اکنون بارش باران در بسیاری محورهای مواصلاتی در استان های البرز، مازندران ، قزوین و گیلان ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، وی با بیان اینکه در بیشتر محورهای مواصلاتی در استان اردبیل شاهد بارش باران هستیم، گفت: مه گرفتگی در گردنه حیران و صائین هرگونه عبور و مرور وسایل نقلیه را در استان اردبیل با رعایت احتیاط ضروری کرده است، ضمن اینکه در حال حاضر شاهد بارش باران در محور فیروزکوه نیز هستیم.

** ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی

مسوول مرکز مدیریت راه های کشور با اشاره به انسداد سه محور مواصلاتی در کشور یادآورشد: محور شمشک - دیزین و بالعکس، واقع در استان های تهران و البرز همچنان تا اطلاع بعدی بدلیل بارش برف و نبود ایمنی کافی مسدود است.

خالدی با بیان اینکه کمربندی دهلران- اندیمشک واقع در استان ایلام نیز تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می شود، گفت: محور رامیان - اولنگ - شاهرود واقع در استان های گلستان و سمنان تا اطلاع بعدی بدلیل نبود ایمنی کافی مسدود شده است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی و سامانه‌های تردد شمار، تردد وسایل نقلیه در راه های برون شهری کشور در 24 ساعت گذشته در مقایسه با روز پیش از آن 1.6 درصد کاهش یافت.

در این مدت آزاد راه کرج - تهران، آزاد راه تهران - کرج، آزاد راه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه ساوه - تهران، آزادراه قم - تهران، تهران - شهریار، پاکدشت - تهران، تهران - پاکدشت و شهریار - تهران بیشترین تردد وسایل نقلیه را در محورهای برون شهری به خود اختصاص دادند.

بر اساس گزارش یک هزار و 714 تردد شمار در محورهای برون شهری کشور به ‌استثنای محورهای مسدود، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به‌ روال عادی در جریان است.

در این مدت اوج تردد وسایل نقلیه در محورهای مواصلاتی کشور بین ساعات 17 تا 18 و کمترین تردد نیز بین ساعات چهار تا پنج صبح انجام شده و هموطنان عزیز با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر خود انتخاب کنند.