۰ نفر

اعضای فراکسیون امید به دیدار روحانی می‌روند

۲۹ مرداد ۱۳۹۵، ۱۳:۵۳
کد خبر: 141145
اعضای فراکسیون امید به دیدار روحانی می‌روند

فراکسیون امید مجلس به‌زودی دیداری با رییس‌جمهور و اعضای کابینه برگزار می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، نشست شورای مرکزی فراکسیون امید یکشنبه هفته آینده (31 مردادماه) برگزار می‌شود. در شورای مرکزی فراکسیون امید سهیلا جلودارزاده، علیجانی، سروش از مجمع نمایندگان استان تهران و از استان‌های دیگر هر کدام یک نفر عضو هستند.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اعضای فراکسیون امید در آینده‌ای نزدیک با رئیس جمهور و وزرای کابینه یازدهم نشستی را برگزار می‌کنند.

همچنین هفته آینده چهار کمیته از هفت کمیته تشکیل شده در فراکسیون امید که اعضای هیات‌رییسه آن مشخص نشده‌اند، انتخاب می‌شوند.

پیش از این بهرام پارسایی سخنگوی این فراکسیون از تشکیل هفت کمیته سیاسی امور داخلی، حقوقی قضایی ، فرهنگی اجتماعی، تولیدی زیربنایی، اقتصادی بودجه، سیاست خارجی و امور بین‌الملل و زنان و خانواده و جوانان در فراکسیون امید خبر داده بود.

در جلسه اخیر این فراکسیون میرزایی نکو، جلال میرزایی و فتحی به‌عنوان اعضای هیات‌رییسه کمیته سیاسی و امور داخلی، نجفی، برزگر و جلیل رحیمی به‌عنوان اعضای هیات‌رییسه کمیته سیاست خارجی و امور بین‌الملل و ناهید تاج‌الدین و سیده حمیده زرآبادی و سید فرید موسوی نیز به‌عنوان اعضای هیات‌رییسه کمیته زنان، خانواده و جوانان فراکسیون امید انتخاب شدند.