۰ نفر

وابستگی ۲۵درصد تولید ناخالص ملی توسعه‌یافته‌ها به صنعت ساختمان

۱۵ مرداد ۱۳۹۷، ۱۶:۲۴
کد خبر: 290899
وابستگی ۲۵درصد تولید ناخالص ملی توسعه‌یافته‌ها به صنعت ساختمان

دبیرکل اتاق تعاون ایران، ۲۵ درصد تولید ناخالص ملی (جی دی پی) کشورهای توسعه یافته را وابسته به صنعت ساختمان دانست و گفت: در این کشورها ۱۵ درصد اشتغال مستقیم نیز از طریق بخش مسکن محقق می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، ماشالله عظیمی امروز در جمع خبرنگاران، برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان را فرصت مغتنمی برای حضور بخش تعاون کشور و بازاریابی تعاونی‌های تولید مصالح عنوان کرد و گفت: با وجود تحریم‌های خارجی استقبال از نمایشگاه امسال خوب بوده است.

وی افزود امسال از همه گرایش‌ها در نمایشگاه حضور داشتند و کیفیت برگزاری مطلوب بود که نشان می‌دهد ظرفیت‌های جدیدی در این بخش به وجود آمده و فرصت تبادل بیشتر تجربیات و دانش فنی در این حوزه فراهم شده است.

عظیمی گفت اتاق تعاون ایران به عنوان مجری برگزاری این نمایشگاه که دومین نمایشگاه بزرگ ایران به شمار می‌رود و نمایشگاهی با این سطی کیفیت و تنوع در منطقه وجود ندارد، تلاش کرده مثل سال‌های گذشته برگزاری و آماده سازی با موفقیت انجام شود و امیدواریم بازدید فعالان بخش تعاون و علاقمندان به صنعت ساختمان نمایشگاه را از نظر معدل کاری و رقابت عمومی بالاتر از سالهای گذشته قرار بدهد.

دبیرکل اتاق تعاون ایران افزود نمایشگاه‌ها یکی از ابزارهای مهم بازاریابی به شمار می‌روند و امیدواریم این نمایشگاه برای تولیدکنندگان بخش دستاوردهای قابل توجهی به دنبال داشته باشد و منجر به عقد قراردادهای خارجی شود.