۰ نفر

برد پیت ادعای جولی درباره عدم حمایت مالی از فرزندان را رد کرد

۱۸ مرداد ۱۳۹۷، ۱۷:۵۳
کد خبر: 291706
 برد پیت ادعای جولی درباره عدم حمایت مالی از فرزندان را رد کرد

برد پیت با ارائه اظهارنامه‌ای به دادگاه در برابر ادعای همسر سابقش مبنی بر عدم حمایت مالی از فرزندانشان به دفاع از خود پرداخت.

به گزارش د رپ، در حالی که جولی و پیت نزدیک به 2 سال است که جدا از هم زندگی می‌کنند، جولی سه‌شنبه دادخواستی به دادگاه ارائه کرد که بر مبنای آن ادعا کرده بود همسر سابقش آن طور که لازم بوده زندگی فرزندانشان را از نظر مالی تامین نکرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، از سوی دیگر دیروز چهارشنبه برد پیت اوراقی را به دادگاه عالی لس‌آنجلس ارائه کرد که نشان می‌داد بیش از 9 میلیون دلار برای جولی و فرزندانش در این مدت هزینه کرده است.

گفته می‌شود گروه وکلای جولی هفته پیش مذاکره‌ای تلفنی با قاضی پرونده داشت و هیچ اشاره‌ای به عدم حمایت از فرزندان نکرده بود.

در اظهارنامه پیت آمده است که وی به شدت با این امر که حمایت زیادی از فرزندانش نکرده است مخالفت دارد و نه‌تنها 8 میلیون دلار به همسر سابقش کمک کرده تا بتواند خانه اقامتگاه فعلی‌اش را بخرد بلکه بیش از 1.3 میلیون دلار برای هزینه‌های فرزندانش پرداخت کرده است.

سال پیش آنجلینا جولی خانه‌ سیسیل ب.دومیل چهره مشهور هالیوود را به قیمت 24 میلیون و 500 هزار دلار خریداری کرد و با فرزندانش در آنجا ساکن شد. جولی در اوراقی که سه شنبه به دادگاه ارایه کرده خواستار این شده که تا پایان سال مراحل طلاق آنها به انجام برسد. در این دادخواست جولی خواستار صدور دستوری برای حمایت از کودکان به صورت منظم شده بود.

آشنایی این دو که مطبوعات از آنها به عنوان برنجلینا یاد می‌کردند، از فیلم «آقا و خانم اسمیت» در سال 2005 شروع شد، آنها سال 2014 به صورت خصوصی در عمارتشان در فرانسه ازدواج کردند و نهایتاً سپتامبر 2016 جولی درخواست طلاق داد. پیت سرپرستی سه فرزندخوانده جولی را پذیرفت و پس از آن این زوج دارای سه فرزند مشترک هم شدند.