۰ نفر

ارتقای کیا ریو 2018 بدون سرگرمی‌های ویژه

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۶
کد خبر: 278652
ارتقای کیا ریو 2018 بدون سرگرمی‌های ویژه

کیا به شکل چشم‌گیری سدان‌های ریو و هاچ‌بک‌های 5 در 2018 خود را ارتقاء داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از عصرایران، تریم پایه LX کیا با قیمت 13900 دلار یکی از ارزان‌ترین اتومبیل‌های بازارهای کنونی جهان است.

موسسه تحلیلی کانسیومر ریپورت با عبور از تریم پایه به سراغ مدل S ریو رفت که حدد 16100 دلار قیمت دارد. این مدل به بلوتوث، کروز کنترل و امکانات کم دیگر مانند گیربکس خودکار 6 سرعته مجهز است. این سامانه انتقال نیرو با یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر 130 اسب‌بخاری هماهنگی دارد.

این خودرو فاقد عناصر جذاب و سرگرمی‌های ویژه است که برای خودروی ارزان در این سطح طبیعی جلوه می‌کند. اما از نگاه کارشناسان موتور و گیربکس عملکرد خوبی را از خود نشان می‌دهند. سامانه تعلیق و هندلینگ خودرو نیز  در زمان مقایسه با فورد فیستا یا یا هوندا فیت چندان  دور از هیجان ظاهر نشده است.

در فضای داخلی قطعا با شگفتی بزرگی مواجه نخواهید شد. سیستم‌های کنترلی ساده طراحی شده و مواد به کار رفته در کابین بسیار ابتدایی هستند. با این وجود تلاش کیا برای ساخت سطوحی صاف و نرم در داخل خودرو مشهود است.

فضای پا در ردیف عقب  بسیار تنگ و ناامیدکننده از آب درآمده است که البته از یک خودروی کامپکت انتظاری بیش از این نمی‌رود.

از نگاه موسسه ارزیاب کانسیومر ریپورت  بزرگترین برگ برنده این خودرو احتمالا قیمت رقابتی آن باشد که انگیزه خرید مشتریان محسوب می‌شود.