۰ نفر

تیگوسواران تقدیر شدند

۲۳ دی ۱۳۹۶، ۹:۳۰
کد خبر: 244317
تیگوسواران تقدیر شدند

شرکت مدیران خودرو از مشتریان خودروی تیگو ۵ که دارای کارکرد بالایی بودند تقدیر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بابک صدرایی مدیر بازاریابی برند چری در ایران در مراسم تقدیر از مشتریان خودرو تیگو که مسافت بالایی را با این خودرو طی کردند، اظهار کرد: هدف از اجرای این برنامه  تکریم مشتریانی است که این خودرو را خریداری کردند.

او با اشاره به اینکه  چری تیگو ٥ که به‌عنوان اولین محصول چری در بازار ایران شناخته می‌شود و توانسته طی ٢ سال حضور خود در بازار ایران، رضایت کامل مشتریان را کسب کند، خاطرنشان کرد: مدیران‌خودرو اولین شرکت داخلی است که توانست گارانتی ٥ سال یا ١٥٠ هزار کیلومتر را برای محصولات چری در نظر بگیرد به علاوه در سال گذشته شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  چری تیگو ٥ را با کیفیت‌ترین کراس‌اوور بازار تا محدوده ١٠٠ میلیون تومان انتخاب کرد.

مدیربازاریابی برند چری گفت: فروش بیش از ٢٥ هزار دستگاه خودرو و رضایتمندی بالای مشتریان، حاکی از موفقیت تیگو ٥ در بازار ایران بوده است.

صدرایی در ادامه این مراسم به عرضه ٢ خودروی چری با مدل ۹۷در بازار اشاره کرد وگفت: از چندی پیش عرضه محصولات چری از جمله تیگو ٥ و آریزو ٥توربو با مدل ۹۷ آغاز شده است.

بر اساس این گزارش  شرکت مدیران‌خودرو با راه اندازی یک کمپین اینستاگرامی با نام I love My Chery، قصد دارد تجربیات مشتریان خود در زمینه استفاده از محصولات برند چری را به اشتراک بگذارد.

این کمپین به منظور بهره‌گیری و سهیم‌سازی همگان از ایده‌ها و تجارب مثبت مشتریان خودروهای چری ایجاد شده است و چری‌سواران می‌توانند با بیان ویژگی‌های خودروهای چری یا نکات آموزشی، بازگویی خاطره یا تجربه متفاوت خود با محصولات چری و یا هرگونه محتوای خلاقانه دیگری‌، تجربیات خود را در اختیار سایر علاقه‌مندان به این برند بگذارند.