۰ نفر

رونمایی از رولز رویس در نمایشگاه پاریس

۱۴ مهر ۱۳۹۱، ۱۸:۲۱
کد خبر: 8137
رونمایی از رولز رویس در نمایشگاه پاریس

رولزرویس در پاریس با تغییراتی که در سه محصول خود ایجاد کرده بود ، نشان داد که هنوز معتبرترین برند در عرصه ی خودروهای لوکس در دنیا می باشد .

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سایت پدال، رولزرویس در پاریس با تغییراتی که در سه محصول خود ایجاد کرده بود، نشان داد که هنوز معتبرترین برند در عرصه ی خودروهای لوکس در دنیا می باشد. این خودروها که پسوند Art Deco (سبکی هنری که از پاریس نشات گرفته و در دهه های 1920 و 1930 رایج بوده) را به دنبال اسم خود یدک می کشند تلفیقی از هنر و شکوه هستند که خاص بودن خود را با طرح متفاوت بدنه و کابین نشان می دهند. رولزرویس در حال حاضر آماده است تا طرح های Art Deco را برروی محصولات خود اعمال کند. از این رو آن ها با سه محصول متفاوت که این طرح را به خود می دیدند به پاریس گام گذاشتند.

*** Rolls-Royce Phantom Art Deco ***

برای رولز رویس فانتوم نسخه ی ویژه Art Deco در حال حاضر رنگ بدنه های سیاه Infinity ، آبی Arabian و Powder و سفید Arctic قابل سفارش است که از فانتوم خودرویی دیگر ساخته اند. رنگ بدنه ی مشکی با خط های سفید و سبز و کابین که از رنگ بندی بیرون الهام گرفته است با چرم مشکی و سفید و تودوزی های سبز و سفید واقعا خودرویی خاص خلق کرده است.

*** Rolls-Royce Phantom Drophead ArtDeco ***

فانتوم دراپ هد هم از تمام آپشن های فانتوم برخوردار است. طرح جدید Art Deco هم به این مدل نمایی متفاوت بخشیده است ، بطوریکه رنگ آبی powder که به بدنه و کابین پوشانده شده، شکوهی بیش از پیش به این مدل بخشیده است.

*** Rolls-Royce Ghost Art Deco ***

و در نهایت به سراغ آخرین مدل با طرح Art Deco در نمایشگاه می رویم که با رنگ متفاوت نمای بیرونی و تزیینات داخلی زیبایش چشم ها را خیره می کرد. برای رولزرویس گوست رنگ های سیاه infinity و یا سفید arctic با نوارهای رنگی نیز قابل سفارش است.

*** Rolls-Royce Phantom Coupe Aviator ***

علاوه بر 3 مدل ویژه ی Art Deco رولزرویس یک سورپرایز دیگر را با خود به پاریس آورده که فانتوم کوپه Aviator Collection نام دارد. این مدل ویژه که با الهام از Charles Stewart Rolls و هواپیمای Supermarine S.6B افسانه ای که برای رولزرویس رکوردهای سرعت زیادی به ارمغان آورده، ساخته شده است، تنها 35 دستگاه آن به خیابان ها راه پیدا خواهد کرد. فضای چرم داخل کابین نیز یادآور اولین پرواز Charles Rolls با برادران رایت در سال 1908 می باشد. از دیگر ویژگی های متمایز کننده ی فانتوم کوپه کنسول میانی کروم کاری شده با امضای Charles Rolls و جا لیوانی های آلومینیومی می باشد.