۰ نفر

پیش بینی قیمت سهام

تحلیل تکنیکال بورس: "پارسان" تا کجا می‌رود؟

۲۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۶:۲۹
کد خبر: 41221

پس از آن که روز یکشنبه در جلسه مجمع عمومی هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، مدیران این مجموعه بورسی خبر از خرید 40 درصد از سهام پتروشیمی پارس با قیمت 5200 میلیارد تومان توسط این شرکت و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) دادند.

پایگاه پیش بینی بورس ایران(تحلیل بازار) -پس از آن که روز یکشنبه در جلسه مجمع عمومی هلدینگ سرمایه گذاری غدیر، مدیران این مجموعه بورسی خبر از خرید 40 درصد از سهام پتروشیمی پارس با قیمت 5200 میلیارد تومان توسط این شرکت و شرکت گسترش نفت و گاز پارسیان (پارسان) دادند. این خبر به سرعت در بازار منتشرشد و سهام پارسان با تقاضای مضاعف خرید روبرو و در نهایت صف خرید طولانی برای آن تشکیل شد. این رشد ادامه داشت تا زمانی که امروز قیمت هر سهم پارسان به مقاومت 940تومان برخورد کرد.

برای اطلاح از آخرین پیش بینی های قیمت سهام به پایگاه تحلیل بازار مراجعه کنید.

حال سوال اساسی این است که پارسان تاکجا بالا خواهد رفت و آیا این آخر کار پارسان بود؟

همان گون که در نمودار مشاهده می کنید هم اکنون برای پارسان باند 800-830 بعنوان کف بلندمدت محسوب می شود و بر اساس آنچه که انتظار داشتیم این سهم با برخورد به این سطح قیمتی متعادل شده و برگشت. اما در محدوده ذکر شده به دلیل انتشار خبر فوق فرصت خرید کمی داد.

parsan-25esfand.gif

بر اساس نمودار اولین سطح مهم کوتاه مدت این سهم 940 تومان محسوب می شود که این سهم خیلی زود به این سطح نزدیک شد.

بر اساس تحلیل تکنیکال، درصورتی که پارسان بتواند 940 تومان را به بالا بشکند گپ قیمتی را پرکرده و هدف بعدی صعودی این سهم1100 تومان خواهد بود.

پس از آن اگر پارسان بتواند ازاین سطح مقاومتی دشوار عبور کند وارد محدوده هیجانی می شود. بنابراین هم اکنون به سرمایه گذاران کوتاه مدت این سهم توصیه می شوند که حداقل تا قیمت 1100تومان آن را نگهداری کنند.

برای اطلاح از آخرین پیش بینی های قیمت سهام به پایگاه تحلیل بازار مراجعه کنید.