۰ نفر

جلیلی: زمان برای اعمال فشار به ملت ایران رو به پایان است

۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۶:۵۱
کد خبر: 1615

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان به غربی‌ها هشدار داد که در اظهاراتشان دقت کرده و دچار اشتباه محاسباتی نشوند و تصریح کرد: زمان برای اعمال فشار به ملت ایران رو به پایان است.

سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان امروز (پنجشنبه) در اولین همایش ملی اقتصاد مقاومتی که در دانشگاه علم و صنعت در حال برگزاری است، با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران طی 30 سال گذشته، گفت: آنهایی که احساس می‌کنند با تحریم‌ها می‌توانند به ملت ایران فشار وارد کنند، در زمین ما بازی می‌کنند؛ چرا که این حرکت باعث می‌شود شکل گیری طرح جدید جمهوری اسلامی و کارآمدی آن در عرصه‌های مختلف سرعت بیشتری بگیرد که پیشرفت‌های ما حاصل همان اندیشه تحریم است.

به گزارش خبرگزاری فارس، وی با اشاره به اظهارات مقامات غربی پس از گفت‌وگو‌های استانبول به آنها هشدار داد که در اظهاراتشان دقت کرده و دچار اشتباه محاسباتی نشوند.

جلیلی یادآور شد‌: آنچه در بغداد می‌توان پیش برد، گفت‌وگو برای همکاری و مبتنی بر حقوق مسلم ملت ایران است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به اظهارات مطرح شده مبنی بر اینکه زمان برای گفت‌وگو در حال پایان است، اظهار داشت: آنچه رو به پایان است زمان برای فشار به ملت ایران است. چرا که بدون شک مسیر فشار به ملت ایران، موجب مقاومت و پیشرفت بیشتر ما خواهد شد.

وی گفت: ظرفیت‌های ایران برای جهان یک فرصت است تا آنها با استفاده از این ظرفیت‌ها فرصت‌های جدید را برای خود خلق کنند.