۰ نفر

28 هزارتومان مابه‌التفاوت یارانه‌ای با اجرای فاز دوم قابل برداشت است

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۸:۱۷
کد خبر: 1425

بنابر اظهارات معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها، با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، برداشت 28 هزار تومان مابه‌التفاوت مرحله اول و دوم برای سرپرستان خانوار امکان‌پذیر می‌شود.

سید جلال الدین عارفیان در گفت‌وگو با ایسنا، در پاسخ به این که آیا ادعای برداشت 28 هزار تومان مابه‌التفاوت یارانه مرحله اول و دوم از حساب‌ها صحت دارد یا خیر ؟ پاسخ داد: در هیچ یک از مراحل واریز یارانه‌ها وجهی از حساب‌ها خارج نشده است و این امر شامل 28 هزار تومان مابه‌التفاوت مرحله اول و دوم نیز می‌شود؛ بر همین اساس این رقم از هیچ حسابی خارج نشده ا ست.

وی با بیان اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها با 25 بانک عامل برای واریز یارانه‌ها همکاری دارد، گفت: هر چند برخی از بانک‌ها قابلیت ارایه گزارش صورت حساب به افراد را دارند، اما برخی دیگر از این امکان برخوردار نیستند و به همین دلیل 28 هزار تومان در برخی حساب‌ها مشاهده نمی‌شود.

معاون سازمان هدفمندی یارانه‌ها تاکید کرد: هر بانکی دارای مکانیزم خاصی است و سازمان هدفمند سازی یارانه‌ها در این امر دخل و تصرفی ندارد.

به گفته عارفیان، با اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، برداشت مابه‌التفاوت مرحله اول و دوم برای سرپرستان خانوار امکان‌پذیر می‌شود.

وی در پایان عنوان کرد: 28 هزار تومان مابه‌التفاوت دو مرحله به طور تقریبی برای تمامی سرپرستان خانوار واریز شده است.