۰ نفر

تلاش دولت برای بازگرداندن بازار ارز به شرایط قبل

روایت احمدی نژاد از توطئه در بازار ارز و طلا

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۷:۱۰
کد خبر: 1360

امروز دولت بر شرایط بازار و این توطئه مسلط شده است و با تمامی توان در تلاش است تا این توطئه زشت را خنثی و ریشه کن کند. وی به ملت ایران اطمینان داد که دولت باردیگر شرایط بازار را به قبل از این توطئه بازخواهد گرداند.

به گزارش اقتصادآنلاین، پس از آنکه بازار طلا و ارز نوسانات و رکوردهای بی سابقه ای را در سال 1390 به خود دید، اکنون احمدی نژاد از بروز توطئه مشترک داخلی و خارجی در بازار طلا و ارز برای مقابله با دولت و به ویژه طرح هدفمندی یارانه ها سخن می راند. روند نوسانات و رکوردهای بی سابقه بازار ارز در یک سال اخیر در نمودار نشان داده شده است. اکنون سوال این است که آیا واقعاً توطئه ای در بازار ارز و طلا در کار بوده است؟ ابعاد این توطئه چه بوده است؟

احمدی نژاد ماجرای توطئه در بازار ارز و طلا را در جمع مردم مشهد و مجاوران و زایران حضرت رضا(ع)‌در صحن جامع رضوی طرح نمود. وی اظهار داشت:‌ طرح هدفمندی یارانه ها از مهمترین طرح های دولت است و این طرح مقدمه تحولات بزرگ اقتصادی است .

به گزارش ایرنا، احمدی نژاد با بیان این مطلب که '‌تا جان در بدن دارم اهداف اعلام شده را پیگیری خواهم کرد و هرگز کوتاه نخواهم امد'‌ گفت که عده ای تلاش می کنند تا هدفمندی یارانه را زیر سئوال ببرند.'‌ دائما شایعه پراکنی می کردند ، اخبار دروغ و جعلی منتشر می کردند و با کمک بیگانگان و برخی عناصر داخلی در یک توطئه و اقدام ضد مردمی در بازار ارز و طلا که مطلقا ارتباطی به هدفمندی یارانه ها ندارد ؛‌ اخلال کردند.

رییس جمهوری گفت: این مساله ای که در بازار ارز و طلا دیدید حاصل توطئه مشترک داخلی و خارجی بود . دولت درصدد بوده و هست که قاطعانه با این توطئه برخورد کند و اجازه ندهد که به ملت عزیز ایران فشار وارد کند. وی در عین حال گفت که '‌ برخورد با این توطئه ها نیازمند اطلاعات دقیق و صریح و در زمان مناسب است که متاسفانه دست دولت از این جهت خالی بود.'

وی با اشاره به وجود نیروها و عناصر اطلاعاتی مومن ؛ هوشمند و توانمند گفت :‌ به عنوان مقدمه آن توطئه با طرح موضوعات فرعی کاذب و دروغین با طراحی پیچیده تلاش کردند ذهن و اندیشه عناصر اطلاعاتی ما را به حوزه های غیراصلی و غیرواقعی معطوف و در واقع غفلت ایجاد کردند تا بتوانند توطئه خود را اجرا کنند.

رییس جمهوری گفت :‌امروز دولت بر شرایط بازار و این توطئه مسلط شده است و با تمامی توان در تلاش است تا این توطئه زشت را خنثی و ریشه کن کند. وی به ملت ایران اطمینان داد که دولت باردیگر شرایط بازار را به قبل از این توطئه بازخواهد گرداند.