۰ نفر

نظر هیات عالی حل اختلاف قوای سه گانه در خصوص هدفمندی یارانه ها برای تمام قوا لازم الاجراست

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱، ۱۹:۵۲
کد خبر: 1128

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت :هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه که اعضای اش از سوی مقام معظم رهبری منصوب شده اند از سوی تمام قوا مورد قبول بوده ونظرات این هیات برای همه لازم الاجراست .

'محمود احمدی بیغش' روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا در خصوص نظر هیات عالی حل اختلاف نسبت به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها افزود: اگر نظر این شورا بر ادامه اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها باشد باید تمام قوا به آن تمکین کنند.

وی ادامه دادقانون هدفمندی یارانه ها که توسط دولت دهم به مرحله اجرا درآمد باید در این دولت به سرانجام برسد .

نماینده مردم شازند در مجلس اظهارداشت: معتقدم هر انقلاب اقتصادی هزینه هایی دارد و تورم وگرانی که امروز در جامعه شاهد هستیم با تسریع در اجرای این قانون در مدت زمان کوتاهی جبران خواهد شد.

احمدی بیغش گفت :اجرای این قانون نیازمند حمایت جمعی قواست و دارای برکاتی است .

وی اضافه کرد: دولت برای اجرای این قانون شجاعت به خرج داد و شایسته است تا تمام قوا با همدلی و هماهنگی اجرای کامل این قانون را به پایان برسانند.

در پی اختلاف به وجود آمده میان قوه مقننه با قوه مجریه در‌خصوص اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی، رئیس مجلس در فروردین ماه سال جاری طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نظر ایشان را جویا شد که معظم‌له موضوع را به هیأت عالی حل‌اختلاف و تنظیم روابط قوا ارجاع نمودند.