۰ نفر

دومین تلاش یک شرکت فرابورسی در فروش سهام کارگزاری و افزایش سود

۱۸ شهریور ۱۳۹۱، ۱۶:۵۱
کد خبر: 6902

شرکت فرابورسی فولاد آلیاژی یزد برای دومین بار اعلام کرد در صورت فروش درصدی از سهام کارگزاری ایساتیس پویا، سود هر سهم را افزایش خواهد داد.

شرکت فولاد آلیاژی یزد 22 خرداد ماه سال گذشته اعلام کرده بود در صورت فروش 10 درصد از سهام شرکت کارگزاری ایساتیس پویا احتمالا" با رشد 50 ریالی سود هر سهم روبرو خواهد شد.

این شرکت فرابورسی 13 تیر 90 هم اعلام کرد پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی جاری شرکت از محل فروش سهام کارگزاری فوق تغییر خواهد کرد،اما در نهایت نتوانست موفق به فروش این درصد از سهام شود.

به همین علت این شرکت بار دیگر درصدد فروش این کارگزاری برآمده تا این بار 16درصد از سهام شرکت کارگزاری ایساتیس پویا با سرمایه 3 میلیارد تومانی را عرضه کند.

به گفته مسئولان فولاد آلیاژی یزد که سود هر سهم سال مالی را 328 ریال پیش بینی کرده اند، در صورت فروش 16 درصد سهام فوق ، سود هر سهم این شرکت در سال مالی جاری 25 ریال افزایش خواهد یافت.

این شرکت در 8 اسفند 89 با عرضه 10 درصدی سهام (معادل 4 میلیون سهم) و کشف قیمت 165 تومانی هر سهم وارد بازار فرابورس شده است. بازدهی سهام آن در 6 ماه اخیر به دلیل کاهش قیمت هر سهم از 256 تومان اول سال به 204 تومان امروز ،با منفی 5.5 درصدی به ثبت رسیده است.