۰ نفر

برخورد مرگبار ۲ "نیسان آبی" + تصاویر

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۲۰:۳۴
کد خبر: 292409
 برخورد مرگبار ۲ "نیسان آبی" + تصاویر

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از تصادف دو دستگاه خودروی نیسان در اتوبان تهران ـ ساوه خبر داد و گفت: این حادثه یک کشته و یک زخمی برجای گذاشت.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، با اعلام خبر تصادف مرگبار در اتوبان تهران ـ ساوه درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 6:42 صبح امروز حادثه تصادف در مسیر غرب به شرق اتوبان تهران ـ ساوه،  بعد از عوارضی آخر، نرسیده به بزرگراه آزادگان به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودروی نیسان حامل تانکر شیر کنار بزرگراه به دلیل نامشخصی متوقف بوده و راننده در آن حضور داشت که به یکباره یک دستگاه خودروی نیسان دیگر از راه رسیده و به شدت با قسمت عقب این خودرو برخورد کرده بود.

وی با بیان اینکه در هر دو خودرو فقط رانند حضور داشت، خاطرنشان کرد: نیسان دوم خالی از بار بود و در اثر این حادثه راننده خودرو پارک شده (مردی حدوداً چهل ساله) داخل اتاقک ویران شده خودرو محبوس بود که آتش‌نشانان وی را خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و مشخص شد این فرد براثر شدت جراحات وارده جان باخته است.

ملکی افزود: راننده دوم (مرد حدوداً سی ساله)نیز براثر این حادثه شدیداً دچار مصدومیت شده که برای انتقال به مرکز درمانی به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: در نهایت محل حادثه به عوامل پلیس راهور تحویل داده، خودروها به محل امنی منتقل شد و در ساعت 7:21 عملیات به پایان رسید.

تصادف نیسان

تصادف نیسان

تصادف نیسان

تصادف نیسان