۰ نفر

دستگیری پرماجرای یکی از معروف‌ترین سارقان تهران

۲۰ مرداد ۱۳۹۷، ۲۱:۳۱
کد خبر: 292142
دستگیری پرماجرای یکی از معروف‌ترین سارقان تهران

«وحید سلطان» یکی از معروف‌ترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران در جنوب شرق پایتخت دستگیر شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ کیوان ظهیری با اشاره به دستگیری یکی از معروفترین سارقان کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ تهران که دارای سوابق دستگیری متعدد بوده اظهار کرد: به‌دنبال دستگیری یکی از سارقان در محدوده اسلام‌شهر و چهاردانگه به‌اتهام سرقت موبایل و کیف، وی در تحقیقات پلیس آگاهی اسلام‌شهر به مشارکت و همدستی یکی از سارقان بسیار بنام و معروف کیف‌قاپ و موبایل‌قاپ پایتخت اعتراف کرد و با توجه به این اعترافات، دستگیری این فرد دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ افزود: با توجه به اینکه این سارق که به «وحید سلطان» معروف بوده، پیش از این دارای سوابق دستگیری به‌اتهاماتی از قبیل شرارت، شرب خمر، سرقت و کیف‌قاپی بود، دستگیری وی با همکاری مأموران پلیس کلانتری 158 کیان‌شهر پیگیری شد.

وی ادامه داد: همکاران ما با شناسایی مخفیگاه این متهم در شهرک جمهوری کیان‌شهر، محل اختفای وی را تحت نظر گرفته در فرصتی مناسب، این محل را به‌صورت کامل پوشش دادند.

ظهیری گفت: پس از محاصره محل اختفای «وحید سلطان»، این فرد که متوجه حضور مأموران پلیس شده بود، خود را به بالکن طبقه سوم ساختمان رساند و با تهدید مأموران به پرتاب کردن خود به پایین، به‌دنبال راهی برای فرار از دست مأموران بود  که با هوشیاری مأموران پلیس در اقدامی زیرکانه، دستگیر شد.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه این فرد به مصرف شیشه اعتیاد دارد، ابراز کرد: پس از دستگیری و انتقال وی به کلانتری، «وحید سلطان» به سرقت حدود 20 فقره موبایل و کیف‌قاپی اعتراف کرد.

بر اساس گفته سرهنگ ظهیری، این فرد با یک دستگاه موتورسیکلت تیزروی پرقدرت، به‌صورتی کاملاً حرفه‌ای اقدام به سرقت موبایل و کیف به‌صورت کش‌روی می‌کرد.