۰ نفر

تلاش برای دستگیری متهمان قتل یک زن و سه دخترش در کرمانشاه

۲۳ دی ۱۳۹۶، ۱۹:۰۰
کد خبر: 244459
 تلاش برای دستگیری متهمان قتل یک زن و سه دخترش در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت:تلاش ها به منظور دستگیری عوامل قتل چهار زن عضو یک خانواده که دیروز در کرمانشاه اتفاق افتاد، ادامه دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محمد حسین صادقی گفت:در پی وقوع یک فقره قتل در اسفندماه سال 95، وراث مقتول شامل فرزندانش با وجود مخالفت برادران مقتول اعلام گذشت کردند و همین موضوع موجب دلخوری دو برادر مقتول شده و در پی آن، روز گذشته هنگام حضور همسر و سه دختر آن مرحوم بر سر مزار پدرشان، با حضور در آنجا اقدام به قتل هر چهار زن کرده‌اند.

دادستان کرمانشاه افزود: متهمان پس از وقوع قتل که با استفاده از دو قبضه سلاح کلاشینکف صورت گرفته، با یک دستگاه پراید اقدام به فرار کرده و چند ساعت بعد از وقوع جنایت، خودروی حامل آنان در محل جاده روستای پشته کش کرمانشاه کشف شده است.

صادقی با اشاره به تماس تلفنی دادستان کل کشور با وی مبنی بر جدیت و فوریت در شناسایی و دستگیری عوامل دخیل در جنایت گفت:بلافاصله پس از دریافت گزارش این جنایت با حضور بازپرس ویژه قتل و گروه بررسی صحنه جرم در محل،دستگیری متهمان با بکارگیری ماموران مجرب در دستور کار قرار گرفت.

وی تاکید کرد:حسب دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مقرر شد با تشکیل کمیته ای مشترک با حضور عوامل انتظامی و امنیتی، نسبت به اجرای دستورات قضایی با هدف دستگیری متهمان اقدام و تدابیر لازم جهت پیشگیری از احتمال اقدامات تلافی جویانه اتخاذ شود.