۰ نفر

آتش‌سوزی منزل مسکونی در نیاوران

۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۷:۱۱
کد خبر: 189497
آتش‌سوزی منزل مسکونی در نیاوران

آتش سوزی یک واحد مسکونی در نیاوران خسارت مالی زیادی را به بار آورد.

در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بر آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی، آتش نشانان ایستگاه 61، 106 و 6 به همراه گروه امداد و نجات 4 به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 17:27 روز گذشته خود را به نیاوران، خیابان منظریه رساندند.

رضا امیری یگانه معاون منطقه سه عملیات آتش نشانی تهران درباره این حادثه گفت: در طبقه پنجم یک مجتمع مسکونی 20 واحدی، قسمت اتاق خواب و اتاق پذیرایی یک واحد مسکونی 100 مترمربعی دچار آتش سوزی شده و دود بسیار غلیظی از پنجره های این واحد مسکونی خارج می شد.

وی در ادامه گفت: با توجه به احتمال محبوس شدن افراد در این مجتمع مسکونی، نیروهای آتش نشانی بی درنگ به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول پس از قطع جریان برق و گاز، با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی خود را به طبقه پنجم رساندند و عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این معاون منطقه تصریح کرد: در حین عملیات خاموش کردن آتش سوزی همزمان گروه دیگری از آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات تنفسی وارد راهروها و واحدهای دیگر مجتمع مسکونی شدند و پس از جستجو تعدادی از ساکنان را به محلی امن در خارج از مجتمع مسکونی انتقال دادند.

امیری در پایان گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از ساکنان مجتمع مسکونی آسیبی نرسید و نیروهای آتش نشانی با تلاش فراوان آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت شعله های آتش به واحدهای مسکونی دیگر جلوگیری به عمل آوردند.