۰ نفر

احتمال ابتلای ترامپ به آلزایمر!

۲۲ تیر ۱۳۹۶، ۲۳:۳۵
کد خبر: 205689
احتمال ابتلای ترامپ به آلزایمر!

نشریه آلمانی اشپیگل با طرح این مساله که دونالد ترامپ از بیماری دمانس یا زوال عقل رنج می‌برد یا نه و در این صورت این مساله برای جهان نگران‌کننده است، به نقل از متخصصان مغز و اعصاب نوشت: نتایج بررسی‌های این متخصصان درخصوص ترامپ بسیار عجیب بوده است. تصویر آیا ترامپ از زوال عقل رنج می‌برد؟

این نشریه آلمانی افزود: متخصصان مغز و اعصاب، مصاحبه‌های دونالد ترامپ را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و نتایج آن در مجله علمی (STAT) آمده است. یکی از متخصصان می‌گوید من یک صحنه از مصاحبه دونالد ترامپ را به‌طور تصادفی در اشپیگل آنلاین دیدم که با «کلاوس یوهانس» رئیس‌جمهور رومانی در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد. یک خبرنگار پرسید که آیا درباره تسهیل ویزای مردم رومانی صحبت می‌کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، ترامپ در پاسخ گفت: ما نمی‌خواهیم چیزی درباره آن بگوییم. این نشریه آلمانی نوشت: همچنین ترامپ در توییتر خود کلماتی می‌نویسد که معنایی ندارد و خبرنگاران و رسانه‌ها نمی‌توانند آن را توضیح دهند. وی دائما اشتباه می‌کند یا درباره وقایعی می‌نویسد که این وقایع اتفاق نمی‌افتد.

این نشریه آلمانی تاکید کرد: STAT که یک نشریه علمی است به ارائه اخبار سلامتی و پزشکی و همچنین اکتشافات علمی می‌پردازد و در رابطه با مهارت‌های زبان مقالات زیادی در آن یافت می‌شود.