۰ نفر

مک کین: از ترامپ حمایت می‌کنم

۱۴ مرداد ۱۳۹۵، ۹:۲۱
کد خبر: 138568
مک کین: از ترامپ حمایت می‌کنم

'جان مک کین' سناتور آمریکایی گفت که به قول خود در زمینه حمایت از 'دونالد ترامپ' نامزد جمهوریخواهان در انتخابات آمریکا عمل خواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، با وجود آنکه یکسری از سخنان ترامپ، انتقاد مک کین و سایر جمهوریخواهان ارشد را به دنبال داشت، مک کین که خود در انتخابات ریاست جمهوری 2008 نامزد جمهوریخواهان بود، روز چهارشنبه گفت، تصمیم دارد از نامزد حزب جمهوریخواه حمایت کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از فرارو، سخنان و موضع گیری های ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی و به ویژه واکنش خصمانه اخیر او در برابر خانواده یک سرباز آمریکایی مسلمان کشته شده در عراق، موجی از انتقادات و سرزنش های سران دو حزب دمکرات و جمهوریخواه و نیز مردم عادی در آمریکا را به دنبال داشت.

بسیاری از مقامات آمریکا از مواضع متناقض ترامپ ابراز نکرانی کرده و آن را خطرناک می دانند.

'لئون پانه تا' وزیر دفاع پیشین آمریکا که ریاست سازمان مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) را هم در کارنامه خود دارد، ضمن ابراز نگرانی از مواضع ضد و نقیض ترامپ، به سی ان ان گفت، ترامپ امروز یک جور موضع گیری می کند و روز دیگر، موضعی دیگری پیش می گیرد.

وی افزود، اگر ترامپ رئیس جمهوری شود، نگرانی من از این است که کشورهای دنیا با فردی روبرو می شوند که وقتی پای امنیت ملی در میان باشد، خودش هم نمی داند چه می خواهد و چکار باید بکند.