۰ نفر

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان تصویب شد

تقسیم سود ۱۳۵تومانی برای هر سهم «غگلپا»

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷، ۹:۱۹
کد خبر: 272170
تقسیم سود ۱۳۵تومانی برای هر سهم «غگلپا»

در مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان 88 درصد سود تقسیم شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ، مجمع عمومی عادی سالانه صاحبان سهام شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان (غگلپا) در تاریخ 26 اردیبهشت 97 ساعت 11 در محل شرکت برگزار شد. جلسه با حضور نماینده سازمان بورس و با رای گیری اعضا پس از انتخاب رئیس، ناظران و منشی جلسه، با قرائت منشی و استماع گزارش فعالیت هیات مدیره آغاز شد.

سپس گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل شرکت برای عملکرد سال مالی منتهی به 20 اسفند 96 برای صاحبان سهام قرائت شد و پس از آن بررسی و اتخاذ تصمیم راجع به صورت های مالی شامل ترازنامه و حساب سود و زیان منتهی به 29 اسفند 96 صورت گرفت و سود قابل تقسیم برای تعداد 120 میلیون سهم به ازای هر سهم 135 تومان (حدود 88 درصد از کل سود) آن تعیین شد.

همچنین موسسه حسابرسی بهراد مشار به عنوان بازرس و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار توسط مجمع انتخاب شد.

شایان ذکر است شرکت شیر پاستوریزه پگاه گلپایگان یکی از شرکت های تابعه صنایع شیر ایران است که با تولید انواع محصولات لبنی به خصوص پنیرهای مختلف به عنوان مرکز تولید پنیر ایران شناخته می شود که بخشی از تولیدات این شرکت به سایر کشورها صادر می شود؛ از جمله آنها کشورهای آمریکا و روسیه بوده است که پگاه برای اولین بار صادرات محصولات پنیری خود را به این کشورها آغاز کرده است. صادرات به کشور روسیه که از سال گذشته شروع شده شامل انواع مختلف پنیر است که مطابق با ذائقه مصرف کنندگان روس و با کیفیت مورد علاقه آنها جایگزین مناسبی برای پنیرهای اروپایی بوده است.

این شرکت اخیرا با تولید پنیرهای سخت از جمله پنیرهای گودا، امنتال و چدار و عرضه آن در فروشگاه های زنجیره ای در تهران بخشی از نیاز داخلی به این نوع پنیرها را نیز فراهم کرده است.