۰ نفر

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت چشمگیر بانک قرض الحسنه مهرایران نشان دهنده اعتماد مردم است

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۸:۲۴
کد خبر: 292406
پیشرفت چشمگیر بانک قرض الحسنه مهرایران نشان دهنده اعتماد مردم است

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با حضور در دفتر مدیر استان قزوین از خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران تقدیر کرد و گفت: جذب بیشترین منابع قرض الحسنه در استان نشان دهنده میزان اعتماد مردم به بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

به گزارش اقتصادآنلاین، حمیده زرآبادی، نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با حسن میرزا عبدالهی ها مدیرشعب استان قزوین خدمات بانک قرض الحسنه مهر ایران را متمایز برشمرد و بیان داشت: بی شک جذب بیشترین منابع قرض الحسنه در استان در میان بانکهای تجاری و باسابقه نشانگر اعتماد مردم به این بانک است.

وی ضمن تقدیر از خدمات این بانک در استان قزوین گفت: توسعه بانکداری قرض الحسنه می تواند زمینه ساز رفع فقر و کاهش فاصله طبقاتی گردد.

زرآبادی با اشاره به تفاهم نامه بانک در خصوص کمک به ایجاد اشتغال در روستاها در قالب تعاونی روستایی، تسریع در این امر را موجب فقرزدایی از روستاها دانست.

در ادامه، مدیرشعب استان قزوین ضمن خیر مقدم، گزارشی از خدمات این بانک در ارایه داد و گفت: از ابتدای سال ۹۶ تاکنون ۱۰۱۴ فقره وام قرض الحسنه ازدواج، ۱۰۹ فقره وام اشتغال زایی زندانیان آزاد شده، ۱۶۰ فقره وام به مددجویان کمیته امداد، ۲۱ فقره وام به مددجویان سازمان بهزیستی، ۲۰۰ فقره وام به زنان سرپرست خانوار با معرفی سازمان ها و نهادهای مختلف در راستای کاهش فاصله طبقاتی و انجام مسوولیت اجتماعی توسط بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: تعداد ۶۷۷۰۹ فقره وام تامین هزینه های درمان، رفع نیازهای ضروری، تامین، تعمیر و ودیعه مسکن نیز به متقاضیان پرداخت گردیده است.

حسن میرزا عبدالهی ها بیان داشت بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان قزوین با ۱۰ شعبه فعال و ۱۰ سال سابقه بانکی توانسته است بیشترین منابع قرض الحسنه را در اختیار داشته باشد و بیش از ۹۰ درصد آن را نیز در قالب وام قرض الحسنه به مردم استان پرداخت کرده است.