۰ نفر

تسهیلات آسان و ارزان، همزمان با سرمایه‌گذاری

۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۳:۱۲
کد خبر: 292297
تسهیلات آسان و ارزان، همزمان با سرمایه‌گذاری

شما در حساب کاریز یک منبع مالی مطمئن ایجاد میکنید و بدون برداشت مستقیم از آن، با استفاده از اعتباری که نزد بانک ایجاد کرده اید، اقتصاد زندگی تان را با تسهیلات ارزان مدیریت می کنید.

به گزارش اقتصادآنلاین، کاریز یا قنات، ابتکار منحصر به فرد تمدن ایرانی برای حفظ مهم ترین سرمایه زندگی یعنی آب است که در عین حال، استفاده مستمر از آن برای رفع نیازهای جاری را هم با کمترین هزینه میسر میکند. ایده ای که در دنیای مدرن و برای سرمایه های مالی هم به کار می آید تا همزمان با سرمایه گذاری بلندمدت و هدایت دارایی ها در مسیری پربازده، نگران هزینه های پیش بینی نشده و جاری نباشیم و در صورت نیاز، تسهیلات سریع، بدون نیاز به ضمانت بانکی و ارزان دریافت کنیم. با استفاده از ایده کاریز، زمانی که هزینه های ناگهانی پیش می آید یا خرید ویژه ای مانند خودرو و مسکن برایمان پیش می آید، میتوانیم بدون آسیب زدن به منبع اصلی سرمایه، از بانک درخواست تسهیلات داشته باشیم و نیازهای ضروری و کوتاه مدت را مدیریت کنیم.

برای این کار، کافی است حساب سرمایه گذاری بلندمدت در بانک آینده باز کنید تا هر وقت به پول نیاز داشتید، بدون اینکه از آن حساب برداشتی انجام دهید و سرمایه گذاری تان را دچار نرخ شکست کنید، به بانک در خواست تسهیلات بدهید. تسهیلاتی که تا سقف 40 درصد میزان سپرده بلندمدت شما و بدون نیاز به ارائه ضمانت بانکی برای بازپرداخت اقساط آن، ارائه میشود.  در واقع حساب سپرده شما نزد بانک، ضمانت و اعتبار شما برای تسهیلات است بدون آنکه تاثیری بر اصل و سود سرمایه گذاری آن بگذارد. واضح است که، درخواست وام  کمتر، سود تسهیلات کمتری را در بر خواهد داشت. سودی که بین 4.5 تا 10 درصد درنظر گرفته شده  است.  این تسهیلات دو شیوه کاملا متفاوت برای بازپرداخت دارد و میتوانید بسته به شرایطتان یکی از آنها را انتخاب کنید. بازپردخت ماهانه اقساط در 24 ماه یا تسویه با بانک به صورت یکجا و در سررسید ۶ماهه. بانک آینده

در واقع شما در حساب کاریز یک منبع مالی مطمئن ایجاد میکنید و بدون برداشت مستقیم از آن، با استفاده از اعتباری که نزد بانک ایجاد کرده اید، اقتصاد زندگی تان را با تسهیلات ارزان مدیریت می کنید. اقتصادی که به اعتقاد یک دسته از زبان‌شناسان برگرفته از کلمه عربی "قصد" و به معنای میانه‌روی است و از نظر گروهی دیگر، برگرفته از لغت اکتسی در زبان آلمانی به معنای " پیشبردن" است. حساب کاریز بانک آینده میتواند با پرداخت تسهیلات آسان و سریع که همزمان با حفظ سرمایه مشتری انجام میشود، هر دو مفهوم اقتصاد را برای شما محقق کرده تا در مدیریت امور مالی خود، موفق‌تر باشید.

برای اطلاعات بیشتر به اینجا کلیک کنید