۰ نفر

توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه ادامه دارد

۲۸ اسفند ۱۳۹۵، ۹:۳۷
کد خبر: 183256
توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه ادامه دارد

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۶۰ هزارتن برنج تنظیم بازاری در کشور توزیع شده است، گفت: توزیع کالاهای اساسی بدون وقفه ادامه دارد.

حسن عباسی معروفان درباره آخرین وضعیت تنظیم بازار کالاهای اساسی در آستانه شب عید، اظهارداشت: ذخایر ما در زمینه کالاهای اساسی حتی از میزان نیاز نیز اندکی بیشتر است و توزیع به اندازه کافی انجام می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، وی با بیان اینکه توزیع تنظیم بازاری کالاهای اساسی از اول بهمن ماه آغاز شده است، افزود: این توزیع بدون وقفه تا امروز انجام شده و همچنان ادامه دارد.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران تصریح کرد: هم اکنون آرامش کاملی بر بازار برنج، شکر، روغن، کره و آرد و نان حاکم است.

معروفان با بیان اینکه توزیع کالاهای تنظیم بازاری تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد یافت، گفت: تاکنون بیش از ۶۰ هزارتن برنج تنظیم بازاری در سراسر کشور توزیع شده و به دست مصرف کنندگان نهایی رسیده است؛ توزیع شکر نیز بدون محدودیت انجام می‌شود اما تاکنون،  بیش از ۷ هزارتن از این محصول جذب بازار شده و مردم استقبال چندانی از آن نکردند چراکه عرضه آن در بازار به اندازه کافی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین، تمام کارخانجات تصفیه روغن از ما روغن خام دریافت کرده‌اند و روزانه هم این محصول در بورس کالا عرضه می‌شود بنابراین هیچ گونه کمبود و افزایش قیمتی نیز در این زمینه نداریم.

معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران درباره عرضه کره به بازار نیز ادامه داد: از آنجایی که کره به قیمت مصوب دولتی همه جا موجود است و عرضه آن در حال حاضر بیش از تقاضا است، تاکنون نیازی به حضور ما در بازار این محصول نبوده با این وجود ذخایرمان به اندازه کافی است و هر زمان نیاز باشد ورود خواهیم کرد. ‌