۰ نفر

کشف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در تهران

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۸:۳۸
کد خبر: 156643
کشف بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان کالای قاچاق در تهران

رئیس پلیس تهران از کشف محموله قاچاق لوازم ورزشی آمریکایی در تهران خبر داد و گفت: در طرح مبارزه با قاچاق کالا بیش از 300 میلیارد تومان انواع کالای قاچاق از انبارهای جنوب تهران کشف شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، سردار حسین ساجد نیا، رئیس پلیس تهران در حاشیه اجرای بزرگترین طرح مبارزه با قاچاق کالا در تهران اظهار داشت: ماموران پلیس پایتخت از دو ماه قبل در مناطق جنوبی تهران کار شناسایی انبارهای قاچاق کالا را انجام داده و از ساعت 9 صبح امروز با شناسایی 4هزار سوله در 800 نقطه عملیات بزرگ ماموران پلیس پایتخت آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح 2هزار مامور پلیس آگاهی مواد مخدر، یگان امداد و اطلاعات حضور داشتند این طرح با همکاری سازمان تعزیرات وگمرک و اقدامات ویژه مسئولان قضایی شهر ری اجرا شد.

رئیس پلیس تهران با اشاره به اقلام کشف شده گفت: در طرح امروز لوازم یدکی خودرو، موتور سیکلت سنگین و داروهای تاریخ مصرف گذشته خارجی، پارچه و سیگار کشف شد.

ساجدی نیا با بیان اینکه در یکی از انبارهای شناسایی شده لوازم ورزشی آمریکایی شامل لوازم اسکی، اسکیت و بدنسازی کشف شد افزود: برای انتقال لوازم ورزشی که کشف شد به 25 کامیون نیاز است.

به گفته وی برای انتقال تمامی اقلام کشف شده 400 تریلی مورد نیاز است که در توان پلیس نیست به همین دلیل از مقام قضایی درخواست داریم تا دستور دهد اقلام کشف شده در محل امحا شود.

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه ارزش اموال کشف شده تاکنون بیش از 300میلیارد تومان است تصریح کرد: بر اساس اعلام نظر دقیق کارشناسان گمرک وتعزیرات 80 درصد اقلام کشف شده در طرح امروز قاچاق است.

وی با بیان اینکه این میزان کشفیات در چند سال گذشته بی نظیر است تاکید کرد: عملیات پلیس همچنان ادامه دارد و کار برخورد با قاچاق امروز پایان نمی یابد