۰ نفر

پشتیبانی مرورگر گوگل کروم از حسگر اثرانگشت

۲۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۹:۲۲
کد خبر: 300720
پشتیبانی مرورگر گوگل کروم از حسگر اثرانگشت

گوگل با افزودن قابلیت احراز هویت با اثرانگشت به نسخه بتای مرورگر گوگل کروم سعی دارد امنیت سایبری کاربران این مرورگر را افزایش دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شرکت گوگل به‌عنوان توسعه‌دهنده مرورگر اینترنتی گوگل کروم در آخرین نسخه بتاکروم، پشتیبانی از اثرانگشت کاربران را در دستگاه‌های اندرویدی و سیستم عامل مک افزوده است تا بدین ترتیب به کاربرانش درباره محافظت از حریم شخصی و اطلاعات خصوصی خود اطمینان دهد و خیال آن‌ها را از دسترسی هکرها و مجرمان سایبری آسوده سازد.

گوگل‌کروم که یکی از محبوب‌ترین مرورگرهای اینترنتی در جهان محسوب می‌شود، حالا در جدیدترین نسخه بتای خود میزبان قابلیت کاربردی جدیدی است که به موجب آن کاربران با قرار دادن و اسکن اثرانگشت خود برروی گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید خود قادر خواهند بود از احراز هویت بیومتریک بهره‌مند شده و به‌عنوان یک لایه امنیتی اضافه بر سازمان به منظور حفاظت از اطلاعات شخصی خود استفاده کنند.

این قابلیت به نسخه مرورگر مربوطه در دستگاه‌های اندرویدی و مک‌بوک پرو این امکان را می‌دهد تا حسگرهای اثرانگشت بکاررفته و طراحی شده در بتاکروم، از اثرانگشت کاربران اسکن گرفته و به افزایش امنیت سایبری کاربرانش کمک کند.

57745487