۰ نفر

با جذابترین اپلیکیشن واسط بین فروشنده و خریدار، درآمد کسب کنید

۴ مرداد ۱۳۹۷، ۱۲:۰۵
کد خبر: 288063
با جذابترین اپلیکیشن واسط بین فروشنده و خریدار، درآمد کسب کنید

رونمایی از اپلیکیشن شاپ بوک در نمایشگاه الکامپ ۲۰۱۸ انجام خواهد شد.

آیا تابحال شده نام رستوران، کافه و یا مغازه ای را بدانید ولی آدرس و شماره تلفنش را نداشته باشید تا از ساعات کار و قیمتهایش باخبر شوید و مجبور شوید که کلی در ترافیک معطل شده تا تنها یک سوال ساده بپرسید؟ این موردی کوچک از دردسرهای شما به عنوان مصرف کننده است. حال فرض کنید که شما صاحب کسب و کاری هستید که فقط به دلیل اینکه نتوانستید خود را به نحو درست در معرض دید مشتریان قرار دهید کلی درآمد از دست داده اید.

این 2 مورد را در کسب و کار به عنوان عرضه و تقاضا معرفی می کنند و برای رساندن عرضه و تقاضا در زمان و  مکان درست شاپ بوک به کمک هر دو طرف این ماجرا آمده است تا این دو نیاز را برطرف کند.

نکته جالب دیگر این اپلیکیشن جذاب،فرصت درآمد زایی برای افرادی است که به عنوان سفیران این اپلیکیشن با آن همکاری می کنند.

اگر واقعا میخواهید دست به کار شوید خیلی زود به لینک زیر رفته و مشخصات خودتان را وارد کنید و 6 الی 9 مرداد هم به نمایشگاه الکامپ سالن میلاد 31A غرفه 132 بیایید تا با تیم جذاب و دوست داشتنی شاپ بوک آشنا شده و به طور رسمی وارد این تیم شوید.

ما در هفته های پیش رو چند تا کلاس رایگان هم برای شما در حوزه زبان بدن و فروش در نظر گرفتیم تا بتوانید خیلی زود با بالابردن دانشتان به طورعلمی و تجربی به تیم حرفه ای شاپ بوک بپیوندید و برای خودتان درآمدی داشته باشید. برای تکمیل اطلاعات خود به  لینک زیر بروید:

http://www.shopbook.ir/