۰ نفر

تکذیب عیدی ١٢٠گیگی همراه اول

۲۴ خرداد ۱۳۹۷، ۱۹:۳۲
کد خبر: 278659
تکذیب عیدی ١٢٠گیگی همراه اول

همراه اول شایعه ارائه ١٢٠گیگ اینترنت رایگان به مناسبت عید سعید فطر را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شاهین آرپناهی با اشاره به پیامی مبنی بر  ارائه اینترنت رایگان توسط همراه اول به مناسب عید فطر، اظهار کرد: شایعه‌ای در فضای مجازی دست به دست می‌شود مبنی بر اینکه  همراه اول به مناسبت عید فطر ١٢٠گیگ اینترنت رایگان ارائه می‌کند و مردم باید کد USSDرا وارد کنند که این موضوع تکذیب می‌شود.
وی افزود: کد USSD که در این پیام وجود دارد یک بسته اینترنتی است که حدود ٢٠٠هزار تومان برای مشترک هزینه دارد. از مردم خواهش می‌کنیم به شایعات این چنینی توجه نکنند و اخبار را از درگاه های رسمی اپراتور دنبال کنند.
مدیر کل ارتباطات همراه اول ادامه داد: اگر مشترکان کدی که در این پیام است را مرحله به مرحله در USSD گوشی خود چک کنند، یعنی ابتدا ستاره 100 و بعد بقیه اعداد را وارد کنند متوجه می‌شوند که بسته اینترنتی یکساله ١٢٠ گیگی است. ممکن است این بسته برای برخی افراد به صرفه باشد و مصرف کنند اما همراه اول با توجه به مصرف و عادت مصرف مشترکان بسته های مختلف را پیش بینی کرده که این هم یکی از آن ها است.

بر اساس این گزارش، به تازگی پیامی در شبکه‌های مجازی منتشر شده که در آن از عیدی ١٢٠ گیگی اینترنت همراه اول به مناسبت عیدسعید فطر خبر می‌دهد.