۰ نفر

همزمان با سالروز تاسیس شرکت ملی‌حفاری؛

عملیات حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان‌ نفتی آزادگان جنوبی آغاز می‌شود

۲۲ آذر ۱۳۹۵، ۱۷:۵۵
کد خبر: 163924
عملیات حفاری ۲۰ حلقه چاه در میدان‌ نفتی آزادگان جنوبی آغاز می‌شود

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه‌های حفاری از آغاز عملیات حفاری 20 حلقه چاه جدید در میدان نفتی آزادگان جنوبی بوسیله ناوگان این شرکت همزمان با سی و هفتمین سالگرد تاسیس خبر داد.

مهران مکوندی با اعلام این خبر اظهار کرد: حفاری این چاه‌ها از طریق مناقصه از سوی شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن)، به این شرکت محول شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: این پروژه به صورت کلید در دست (EPD) اجرا و شروع کار با استقرار یک دستگاه حفاری سنگین خشکی زودتر از برنامه تعریف‌شده کلید می‌خورد.

مکوندی تصریح کرد: در این ارتباط دکل حفاری 37 فتح پس از اتمام حفاری در میدان نفتی آذر به موقعیت جدید انتقال و در مدار عملیات قرار می‌گیرد.

معاون مدیر عامل شرکت ملی حفاری ایران در پروژه‌های حفاری با اشاره به این‌که عملیات حفاری 40 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی توسط ناوگان حفاری این شرکت هم‌اکنون در مراحل پایان کار است، گفت: با اتمام حفاری این چاه‌ها، دو دکل دیگر در پروژه جدید استقرار خواهد یافت.

وی اظهار کرد: در پروژه‌های حفاری کلید در دست، عملیات حفر چاه‌ها از صفر تا صد توسط متخصصان و کارشناسان بخش های عملیات حفاری و خدمات فنی و مهندسی ملی حفاری اجرا و تامین کالا و مواد بر عهده این شرکت است.