۰ نفر

نشست مدیران بلندپایه شرکت‌های عمده نفتی جهان

۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۱:۴۱
کد خبر: 156696
 نشست مدیران بلندپایه شرکت‌های عمده نفتی جهان

شرکت ملی نفت ابوظبی اعلام کرد که مدیران بلندپایه و رئیسان برخی از شرکت های عمده نفتی جهان پیش از آغاز نمایشگاه و کنفرانس بین المللی نفت ابوظبی در روز دوشنبه،با سلطان الجابر، مدیر اجرایی ادنوک نشست خصوصی خواهند داشت.

به گزارش اقتصاد آنلاین، الجابر که رئیس شرکت دولتی نفت ابوظبی نیز هست، با رئیسان ٢٠ شرکت عمده نفتی مانند باب دادلی مدیر عامل بی پی انگلیس، رکس تیلرسون، رئیس اکسون موبیل آمریکا و پاتریک پویان، رئیس شرکت نفتی توتال فرانسه، در میزگردی شرکت خواهد کرد.

امین الناصر، رئیس سعودی آرامکو عربستان، نزار العدسانی، رئیس شرکت کویت پترولیوم و سعد الکعبی، رئیس قطر پترولیوم نیز در این نشست حضور خواهند داشت.

این نشست، با توجه به حضور وزیران و مدیران بلندپایه در آن هم‌زمان با مذاکرات دشوار به منظور توافق در باره نوعی محدودیت عرضه تولید کنندگان عضو و غیرعضو سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) که به طور کلی پیامدهای گسترده ای بر این صنعت خواهد گذاشت، اهمیت مضاعفی دارد.

قرار است نشست رسمی وزیران اوپک ٣٠ نوامبر (چهارشنبه دهم آذرماه) در وین برای نهایی کردن شرایط توافق محدود کردن سطح تولید نفت، برگزار شود .