۰ نفر

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور:

ادامه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با کسب موافقت شهرداری

۱۷ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
کد خبر: 306416
ادامه فعالیت تاکسی‌های اینترنتی با کسب موافقت شهرداری

معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه بحث واگذاری تاکسی‌های اینترنتی به شهرداری مطرح نیست، گفت: بر اساس قوانین، کسب‌وکارها قبل از اخذ مجوز باید موافقت شهرداری را کسب کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سورنا ستاری امروز در حاشیه امضای تفاهم‌نامه مشترک با شهردار تهران در خصوص ادامه فعالیت‌های تاکسی‌های اینترنتی در شهر تهران افزود: تاکسی‌های اینترنتی جزو کسب و کارهای نوین فناورانه است و مانند همه کسب و کارهای دیگر باید مجوزهای لازم از شهرداری را اخذ کنند.

وی با تاکید بر اینکه هرگز بحث واگذاری تاکسی‌های اینترنتی به شهردار مطرح نبوده است، توضیح داد: مانند همه کسب و کارهای دیگر خدمات این تاکسی‌ها باید با موافقت شهرداری صورت گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور خاطرنشان کرد: بر این اساس مقرر شده که استارتاپ‌هایی که مجوز می‌خواهند، باید قبل از آن موافقت شهرداری را داشته باشند تا از این طریق بتوان آن‌ها را ساماندهی کرد.

ستاری با اشاره به توسعه فعالیت‌های استارتاپ‌ها در حوزه‌های مختلف، تاکید کرد: ما قرار نیست هیچ محدودیتی برای فعالیت این نوع شرکت‌ها ایجاد کنیم و باید در تصمیم‌گیری‌ها منعطف عمل کنیم.

وی اضافه کرد: رویکرد شهرداری نیز همین است و مانند همه کسب و کارها نظارت شهرداری لازم است.