۰ نفر

با حکم رئیس هیات عامل صندوق توسعه ملی

سه مدیر جدید صندوق توسعه ملی منصوب شدند

۲۷ فروردین ۱۳۹۷، ۱۵:۴۵
کد خبر: 264670
سه مدیر جدید صندوق توسعه ملی منصوب شدند

رئیس هیأت عامل صندوق توسعه ملی گفت: شناسایی تغییرات شرایط محیطی و تحولات فناورانه و برنامه‌ریزی جهت تطبیق فعالیت‌های محول شده سازمانی متناسب با شرایط جدید از مهمترین مهارت‌هایی است که مدیران باید خود را به آن مسلح کنند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،  مرتضی شهید زاده در نشستی با حضور اعضای هیأت عامل و مدیران صندوق توسعه ملی ضمن تشویق و ترغیب همکاران و مدیران صندوق به دانش اندوزی و کسب تجربه به منظور مواجهه با تغییرات و تحولات برنامه ریزی شده سازمانی و یا تغییرات برنامه ریزی نشده مبتنی بر تحولات فناورانه و اقتصادی جامعه؛ بر لزوم تلاش مدیران جهت آشنایی بیشتر با سازمان های خارج از کشور و بهره گیری موثر از تجارب موفق آنها تاکید کرد.

وی در ادامه گفت: بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های نهادهای اجرایی و قانون گذاری کشور برای نیل به اهداف، برنامه ها و چشم انداز آینده صندوق، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از اولویت‌های کاری هیأت عامل صندوق خواهد بود.

در جریان این نشست رضا لیاقت ورز به عنوان مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، حسین اعتبارزاده به سمت مشاور رئیس هیأت عامل و مدیر حراست و علیرضا بی نظیر به عنوان مدیر برنامه‌ریزی، آمار و تشکیلات صندوق توسعه ملی معرفی شدند.