۰ نفر

۵۰هزار مترمربع از اراضی فرودگاه کرمان رفع تصرف شد

۶ خرداد ۱۳۹۶، ۹:۴۹
کد خبر: 195797
۵۰هزار مترمربع از اراضی فرودگاه کرمان رفع تصرف شد

دادستان عمومی و انقلاب کرمان گفت: شامگاه گذشته از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی مربوط به فرودگاه با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف به عمل آمد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از میزان، دادخدا سالاری دادستان کرمان اظهارکرد: شامگاه گذشته از ۵۰ هزار متر مربع از اراضی دولتی مربوط به فرودگاه با پوشش جنگلی در کرمان رفع تصرف به عمل آمد

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: این اراضی که مشهور به اراضی فرودگاه است توسط افراد ناشناسی به صورت شبانه و غیرقانونی تصرف شده بودند.

دادستان کرمان هشدار داد: زمین خوران و متصرفین بدانند اجازه نخواهیم داد حتی یک وجب از اراضی دولتی و ملی که متعلق به حقوق عامه و عمومی است به صورت غیر قانونی تصرف گردد.

این مقام قضائی عنوان کرد: متصرفین با برنامه قبلی با حفر کانال و ایجاد سد معبر در اطراف زمین موصوف، اقدام به تصرف این اراضی نموده بودند که با هوشیاری مامورین اجرائیات شهرداری وبادستور مقام قضائی از اراضی مذکور رفع تصرف بعمل آمد.

سالاری اعلام کرد: تعقیب متهمین و متصرفین غیر قانونی در دستور کار این دادستانی قرار گرفته است و با زمین خواران مطابق قانون و بصورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

دادستان کرمان در پایان ضمن تقدیر از کلیه یگان‌های حفاظتی در حوزه حفظ و صیانت از حقوق بیت المال، بیان کرد:مامورین بایستی با هوشیاری و تلاش بیشتر در حفظ و صیانت از حقوق عامه و عمومی کوشا باشند.