۰ نفر

جوانترین هواپیمای ایرباس کشور به کیش ایر پیوست

۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۱۶:۰۱
کد خبر: 156600
جوانترین هواپیمای ایرباس کشور به کیش ایر پیوست

جوانترین هواپیمای کشور برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران شرکت هواپیمایی کیش ایر پیوست.این هواپیما با ظرفیت 170 مسافر اولین پرواز خود را در مسیر مشهد مقدس انجام داد و قرار است به مدت دو هفته در مسیرهای داخلی تردد کند و سپس از سه فرودگاههای کیش، مشهد و امام خمینی (ره) در مسیرهای خارجی پرواز کند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تابناک، توسعه ناوگان هواپیمایی کیش با خرید هواپیماهای جدید یکی از موضوعاتی است که مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش از  بدو ورود به این جزیره پیگیری کرده است و در پی تلاش های مستمر سازمان منطقه آزاد کیش 26 اسفند 94 و دوم فروردین 95 دو فروند ایر باس 320 وارد جزیره کیش شد.

اما روند این توسعه همچنان ادامه دارد و ناوگان هواپیمایی کیش مجهز به جوانترین هواپیمای کشور شد.

با خرید اولین فروند هواپیمای ایرباس 321 که در پایان سال 2006 تولید شده است شرکت کیش ایر به جوانترین هواپیمای کشور مجهز شد.

این هواپیما با ظرفیت 170 مسافر اولین پرواز خود را در مسیر مشهد مقدس انجام داد و قرار است به مدت دو هفته در مسیرهای داخلی تردد کند و سپس از سه فرودگاههای کیش، مشهد و امام خمینی (ره) در مسیرهای خارجی پرواز  کند.

شرکت هواپیمایی کیش متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش و در حال حاضر علاوه بر ایرباس 321 جدید دارای 12 فروند هواپیما شامل 2 فروند ایرباس 320، 7 فروند MD و 3 فروند هواپیمای فوکر100 است.